fbpx

Alpine го претстави прототипот Alpenglow Hy4 со водороден погон

Alpine смета дека водородниот погон ќе игра главна улога на пазарот на иднината и го претвори својот концепт Alpenglow за 2022 година во целосно функционален прототип Alpenglow Hy4 за да докаже колку е сериозен во своите планови и намери.

Прототипот сега нуди две седишта, наместо само едно, а суперавтомобилот е суптилно преработен и ќе го забележи своето деби на 6 Часа Спа Франкоршампс овој викенд, каде што ќе вози демонстративни кругови, пред да го направи истото на 24 Часа Ле Ман во јуни.

Спротивно на тоа што може да го сугерира стилот на хиперавтомобилот и неговата карбонска шасија, Hy4 произведува само 340 КС од 2,0-литарски турбо мотор со четири цилиндри, но Alpine вели дека тоа ќе биде надградено на V6 со водороден погон кога ќе се открие втората итерација на прототипот на крајот на годината.

Заедно со водата која се инјектира за намалување на емисиите на NOx, H2 диводородот се испушта директно во коморите за согорување под притисок од 40 бари, од три резервоари (еден од двете страни на пилотската кабина и еден зад) каде што се држи на 700 бари.

V6 моторот пристигнува подоцна

Четирицилиндричниот мотор достигнува до 7.000 вртежи во минута и Alpine вели дека му дава на Alpenglow перформанси еквивалентни на автомобил на бензин, вклучувајќи максимална брзина од 270 километри на час. Иако овој мотор е адаптиран од постоечкиот Renault/Alpine мотор на внатрешно согорување да работи на водород, претстојниот V6 е дизајниран од нула со фокус на водородот како гориво.

Alpine вели дека се фокусира на моќта на согорување на водород, наместо на електричната технологија на водородни горивни ќелии, бидејќи нејзината специфична моќност, намалените барања за ладење и сличноста во чувството и звукот со моторот со согорување со бензин го прават добар избор за тркачки апликации.

Иако засега нема никакви конкретни најави, Alpine вели дека „посветува големо внимание“ на промените во регулативите за трки и не потсетува дека автомобилите со водород ќе бидат легални на Ле Ман од 2027 година, па дури и F1 би можел да се префрли на ова гориво до 2031 година. Освен тоа, навестува дека водородот може да биде можна насока за спортските автомобили што се движат по патишта, што се поврзува со најавите на извршниот директор на Групацијата Renault, Лука де Мео минатата година, кои сугерираа дека Alpine работи на нов хиперавтомобил.

Поврзани вести

Back to top button