Stellantis сака да го „преплави“ пазарот со хибриди до 2026
Stellantis сè уште сака да стане чисто електричен бренд во Европа до 2030 година, но додека тоа не се случи, хибридите се одговорот
Купувачите покажуваат јасни преференци за хибридните возила, што ги тера производителите да се фокусираат на овој сегмент. Stellantis е меѓу оние кои го следат трендот нудејќи дури 30 хибридни модели на европскиот пазар во 2024 година, а ветува уште шест нови модели до 2026 година од своите 14 брендови.
Сите хибридни понуди на Stellantis се опремени со електрифициран менувач со двојна спојка (eDCT) кој интегрира електричен мотор од 29 КС. Енергијата се складира во батериски пакет од 48 V со капацитет од 0,9 kWh, што овозможува досег до 1 километар само за електрична енергија. Иако не е толку ефикасен како целосно хибридното решение, благиот хибриден систем користи регенеративно сопирање и подлога за да ја намали потрошувачката на гориво и емисиите до 20 проценти, во зависност од моделот.
Покрај тоа што се почисти и поштедливи од нивните еквиваленти само со внатрешно согорување, благите хибриди се подостапни од plug-in хибридите и електричните возила, што ги прави одлична понуда за клиентите, со оглед на тоа што Stellantis нема целосно хибридни понуди како Toyota или Nissan. Понатаму, eDCT може да биде компатибилен и со plug-in хибриди, со менување само на модулот за електричен погон и инверторот.
Себастиен Жакет, заменик-главен директор за инженерство на Stellantis, рече: „Имаме многу конкурентно хибридно решение кое сега го засилуваме со нашата нова eDCT технологија и ја шириме низ широк спектар на модели, правејќи го достапно за многу клиенти“.
Зголемена продажба на хибриди
Според компанијата, продажбата на хибридните модели EU30 се зголемила за 41 отсто од година до денес во 2024 година во споредба со минатата година. Stellantis се надева дека оваа бројка дополнително ќе се зголеми, по проширувањето на неговата блага хибридна постава. Компанијата произведува eDCT менувачи во Мец (Франција) и Торино (Италија), со комбиниран капацитет од над 1,2 милиони единици годишно, снабдувајќи 11 погони за производство на возила.
Stellantis не даде информации за шесте претстојни лансирања. Сепак, може да се претпостави дека две од идните понуди ќе бидат Fiat 500 Hybrid и Fiat Grande Panda Hybrid, кои се официјално потврдени.
Stellantis инвестира повеќе од 50 милијарди евра за својата светска програма за електрификација во текот на деценијата, како дел од планот Dare Forward 2030 година. Амбициската цел за исклучиво електрична патничка понуда во Европа до 2030 година останува, а долгорочната цел е Stellantis да стане корпорација со нулта CO2 до 2038 година.