fbpx

Започнува изградбата на најдолгиот подводен тунел на светот

Проектот ќе биде долг 18 километри, но за разлика од Ла Манш, тунелот Фемарнбелт ќе нуди и железнички и патни врски

Изградбата на досега најдолгиот подводен патнички и железнички тунел во светот започна на 17 јуни. Кога ќе биде отворен во 2029 година, „Fehmarnbelt Fixed Link“ долг 18 километри ќе ги поврзе Германија и Данска, намалувајќи го патувањето време и подобрување на поврзаноста меѓу двете земји.

За разлика од подолгиот тунел под Ла Манш, кој ги поврзува Англија и Франција преку 50 километри, тунелот Фемарнбелт нуди и железнички и патни врски.

Наречен еден од најголемите европски инфраструктурни проекти, тој ќе биде изграден со потопување на претходно изградени делови наместо со методот што се користеше со тунелот под Ла Манш.

Секој дел се гради во посебен објект во Родбихавн на Лоланд. 89-те пред фабрички сегменти се долги 217 метри, широки 42 метри и високи 9 метри и тежат по 73.000 тони. Тие ќе бидат поставени во специјално ископан ров, со најдлабока точка 40 метри под нивото на морето.

CNN известува дека покрај заштедата на време за патниците, тунелот се очекува да понуди и еколошки придобивки. „Побрзото минување на Појасот ќе ги направи возовите силен предизвикувач за воздушниот сообраќај, а товарот на електричните возови е убедливо најдоброто решение за животната средина“, рече Мајкл Ловендал Крузе од Данското здружение за заштита на природата.

Сепак, некои се спротивставија на новиот тунел, вклучително и еколошките здруженија, бродските компании и локалните општини. Федералниот суд во Германија ги отфрли жалбите, кои се движеа од наводна нелојална конкуренција до загриженост за излевање на бучава и талог.

Во моментов, најбрзиот пат меѓу двете земји е 45-минутно возење со ферибот, кој го користат милиони патници секоја година.

Се очекува тунелот да го намали времето на патување на околу 7 минути со воз или 10 минути со автомобил. Исто така, ќе го намали времето на патување меѓу големите градови Копенхаген и Хамбург на само два и пол часа со воз, наспроти четири и пол часа што се потребни денес.

Поврзани вести

Back to top button