Mercedes-Maybach SL680 Monogram е најспортскиот Maybach досега
SL680 Monogram со Maybach ознака добива V8 со 585 КС, со помека суспензија, како и раскошни детали на екстериерот и ентериерот
Откако Mercedes го воскресна брендот Maybach по втор пат во 2014 година, името се користеше за најлуксузните седани, теренци и електрични возила. Но, тоа се промени откако дебитирате и првиот сериски кабриолет, Mercedes-Maybach SL680 Monogram.
Иако не е толку импозантен како концептот Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet од 2017 година што го прикажува, на 680 не му недостасува визуелно влијание. Логото на Maybach се наоѓа на сите страни, вклучително и на предниот довод на воздух и на мекиот покрив.
А клиентите можат дури и да одат и чекор подалеку, нанесувајќи ги симболите на Maybach низ целата хауба што е пресечена со хромирана перка на хаубата.
Таа перка во ретро стил не е единственото парче што е дизајнирано да ја телеграфира луксузната порака на SL680. Опкружувањето на шофершајбната, долниот довод на воздух во предниот браник, осветлената маска изработена по нарачка на Maybach и ѕвездата на Mercedes поставена на носот, сето тоа го одликува спортскиот двосед на брендот.
Внатрешноста има сличен пристап за да помогне да се разликува 680 од другите SL. Иако основната архитектура на контролната табла и портретниот екран на допир се исти, медиумскиот екран и групата дигитални инструменти добиваат почетни анимации и графика специфични за Maybach, а воланот, седиштата, долната контролна табла и панелите на вратите се обвиени со кристално бела Nappa кожа.
Погон
Додека „680“ во името на Maybach SL буди надежи дека Mercedes на некој начин го искористи 6,0-литарскиот би-турбо V12 на седанот S680 под хаубата, сепак тука се наоѓа 4,0 литарскиот V8 агрегат од SL63. Неговите 585 КС веројатно не се далеку од оние 611 КС, а располага со вртежен момент од 800 Nm. Моќта се испраќа на сите четири тркала преку вообичаената авто-кутија 9G-Tronic на Mercedes. Моќта се испраќа на сите четири тркала преку вообичаениот автоматик 9G-Tronic на Mercedes.
Забрзувањето од место до „стотка“ се достигнува за 4,1 секунди. Максималната брзина е ограничена на 260 километри на час преку електронски ограничувач.
За да помогнат V8 да се чувствува рафинирано како V12, инженерите на Maybach направија некои важни промени, вклучително и поставување на помеки носачи на моторот, рекалибрирање на карактеристиките на педалот за гас и додавање на издувен систем „оптимизиран за бучава“.
SL680, исто така, има дополнителна звучна изолација наспроти SL63 и помека поставеност на суспензијата.
Но, постои една карактеристика SL680 што го прави поспортски од кој било друг SL во продажба: има само две седишта. Mercedes се врати на аранжманот 2+2 за најновиот SL, конфигурација што не се нуди од доцните 1980-ти, но 680 ги заменува малите задни столчиња за аеродинамичен капак што ја продолжува задната палуба до потпирачите за глава на предните седишта.
Цените не се откриени, но истата сигурно нема да биде мала, а ако се одлучите за лансирачкото издание SL 680 Monogram Series Red Ambience, или SL 680 Monogram Series White Ambience, кои доаѓаат или со Red Garnet или со Opalite White Magno боја со Obsidian Black металик.
Испораките во Европа започнуваат во пролетта 2025 година.