Cupra ја проширува поставата со целосно новиот Terramar
Најмоќната верзија на Cupra Terramar произведува 272 КС од plug-in хибридната поставка, нудејќи повеќе од 100 километри електричен опсег
Cupra продолжува да ја проширува својата линија на модели со целосно новиот Terramar, кој е подготвен да се натпреварува во висококонкурентниот сегмент на компактни SUV возила во Европа. Моделот ќе се нуди со низа бензински, благи хибридни и plug-in хибридни погонски агрегати, во комбинација со спортска шасија.
Cupra Terramar го усвојува најновиот стилски јазик на шпанскиот производител на автомобили, по примерот на неодамна фејслифтираните Leon и Formentor.
Еден од акцентите на екстериерот се агресивните фарови, надополнувајќи се со остриот нос со големите отвори на браниците. Задните LED светла со целосна ширина се меѓусебно поврзани со осветлена значка во средината, додека задниот браник го краси (лажен) дифузор. Во зависност од облогата, Terramar е поставен на алуминиумски тркала од 18, 19 или 20 инчи.
Името на новиот модел му оддава почит на Autòdrom de Sitges-Terramar, поранешна тркачка патека во Каталонија.
Вместувајќи се внатре, контролната табла има сличен распоред на VW Tiguan, со неколку карактеристики специфични за Cupra што го прават да изгледа поспортски и попремиум. Техничките елементи вклучуваат 10,25-инчен дигитален инструмент кластер, 12,9-инчен инфозабавен екран со осветлен лизгач на допир, head-up дисплеј и достапен аудио систем со 12 звучници од Sennheiser. Стандардните спортски седишта се тапацирани со обработен текстил или комбинација од рециклиран текстил и кожа.
Спортска шасија, електрифицирани погонски единици
Cupra Terramar е поставен на архитектурата MQB Evo, споделувајќи ја со модели како VW Tiguan/Passat и Škoda Kodiaq/Superb. Сепак, Cupra ги заостри поставките за поспортска динамика на возење, во согласност со карактерот на марката.
Стандардната спортска суспензија се наоѓа за 10 милиметри пониско во споредба со моделите поврзани со механизација. Теренецот исто така располага со систем за динамичка контрола на шасијата (DCC), стандардно прогресивно управување, електричен засилувач на сопирачките и достапни сопирачки Akebono.
Почетниот благ хибриден 1.5 eTSI произведува 150 КС, кои се пренесуваат на предните тркала преку седум-брзински DSG автоматик. Неелектрифицираниот 2,0-литарски TSI генерира 204 КС или 265 КС, во комбинација со системот 4Drive AWD.
Конечно, Cupra нуди двe plug-in хибридни погонски единици (eHybrid), кои генерираат 204 КС и 272 КС. Како и со другите PHEV од групацијата VW, тие нудат повеќе од 100 километри целосно електричен досег, поддржувајќи DC полнење до 50 kW.
Cupra со гордост наведува дека Terramar е дизајниран и развиен во Барселона, Шпанија. Теренецот ќе се произведува во фабриката на Audi во Ѓер во Унгарија, заедно со следната генерација на Audi Q3.
Испораките на Cupra Terramar се планирани да започнат на почетокот на 2025 година. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот. Компанијата, исто така, откри специјално Cupra Terramar America’s Cup издание со уникатни стилски знаци и ограничено производство од 1.337 единици.