Новите VW Transporter и Caravelle дебитираат со PHEV, дизел и ЕВ погон
Volkswagen ги претстави целосно новите комби возила од седмата генерација на Transporter и Caravelle, додавајќи ги во нивната постава која веќе ги вклучува целосно електричниот ID. Buzz и Multivan T7. Најновиот VW Transporter T7, базиран на истите основи како и новиот Ford Transit Custom, нуди разноврсна палета на погонски единици, вклучувајќи турбодизел, plug-in хибридни и целосно електрични опции.
Оваа нова генерација доаѓа во различни конфигурации, вклучувајќи лесно комерцијално возило (панел комбе, панел комбе плус и двојна кабина надолу) и патнички верзии (Kombi и Caravelle). За оние на кои им треба дополнителен простор, Transporter T7 нуди и опции за висок покрив и продолжено меѓуоскино растојание за да се сместат повеќе товар или патници.
Очекувано, VW Transporter и Caravelle ги делат своите пропорции и неколку каросериски панели со Ford Transit/Tourneo Custom. Како и да е, дизајнерите на VW вложија напори да ги разликуваат своите модели со вградување на уникатни стилски елементи за да ги издвојат.
Дизајн
Извонредната карактеристика е обновениот преден дел, комбинирајќи ги дизајнерските знаци и од Multivan и од ID.Buzz. Посебните допири на VW вклучуваат рамна лента по должината на страничните прозорци и задни LED светла инспирирани од Amarok со инсерти во боја на каросеријата. Внатре, кабината во голема мера го отсликува поставувањето на Ford, со стандарден дигитален кокпит со 12-инчен инструмент кластер и 13-инчен инфозабавен екран, плус мноштво практични решенија за складирање.
Синото комбе на сликата го претставува Caravelle во верзијата Style, дизајнирано за девет патници, додека зелено-жолтото комбе Transporter ја прикажува цврстата варијанта PanAmericana. PanAmericana се издвојува со бојадисаните браници, соодветните прагови и странични лајсни и 19-инчните алуминиумски тркала Indianapolis. Внатре, ќе најдете осветлени инсерти од нерѓосувачки челик на страничните скали, црни акценти со висок сјај и ексклузивни ткаенини за седишта украсени со брендот PanAmericana.
Во однос на спецификациите, VW тврди дека T7 нуди „повеќе простор, носивост, капацитет за влечење и ефикасност“ во споредба со неговиот претходник. T6.1 мораше да се прекине претходно оваа година поради неусогласеност со најновите регулативи за сајбер-безбедност во Европската унија.
Многу опции за погон
Во зависност од варијантата, новиот Transporter има должина помеѓу 5.050 и 5.450 милиметри, со меѓуоскино растојание од 3.100 мм или 3.500 мм. Тој е подолг и поширок од неговиот претходник, што резултира со зголемен максимален капацитет на товар во опсег од 5,8 до 9,0 кубни метри. Максималната носивост варира до 1,33 тони, со капацитет за влечење што достигнува 2,8 тони.
Комбето нуди избор од три турбодизели, 2,5-литарски plug-in хибрид и три опции за целосно електричен погон. Најмалку моќниот дизел испорачува 110 КС, додека електричната варијанта произведува 286 КС. Моделите на мотори со внатрешно согорување доаѓаат со погон на предните тркала, со опционален погон на сите тркала достапен за помоќните дизели. Спротивно на тоа, електричните верзии (e-Transporter и e-Caravelle) се со погон на задните тркала, иако опциите за погон на сите тркала се очекуваат во иднина.
Новиот Transporter и Caravelle го направија своето прво јавно појавување на IAA Transportation 2024 во Хановер.
VW Transporter T7 е веќе достапен за нарачка во Германија, почнувајќи од 36.780 евра без ДДВ. Цената за патничкиот Caravelle допрва ќе биде објавена. Производството ќе се одвива во Турција, заедно со Ford Transit/Tourneo Custom.