fbpx

Кинезите се заинтересирани за фабриките на VW во Европа

Планот на VW да затвори две фабрики за да ги намали трошоците може да ги забрза производните амбиции на брендовите од Кина во регионот

Брендот Volkswagen минува низ период на кратење на трошоците, што го принудува да размислува за продажба на некои од своите фабрики во Европа. Според нови извештаи, Кина би можела да биде заинтересирана за купување на фабриките што германскиот производител на автомобили планира да ги затвори во следните години.

Во последните месеци, финансискиот директор на VW, Арно Антлиц, предупреди дека Групацијата Volkswagen има само “една, можеби две години” да ја спаси својата марка. Ова предупредување беше придружено со најавата за затворање на две фабрики во Европа како дел од плановите за намалување на трошоците. Причините за финансиските проблеми на VW се различни, но најголемите проблеми се бавниот раст на пазарот на електрични автомобили и лошото претставување на компанијата на кинескиот пазар.

Во текот на минатата година, продажбата на автомобилите на VW во Кина падна за 8,3%, бидејќи купувачите се одлучија за доминантните и побрзо напредувачки автомобили од кинеските брендови, кои нудат конкурентни цени и нови технологии. Овој пад на продажбата во Кина, еден од најважните пазари за VW, ги поремети плановите на компанијата.

Фабриките на VW под интерес од Кина

Според извештаите на Reuters, Кина, вклучувајќи ги и кинеските автомобилски компании, е заинтересирана за купување на фабриките на VW во Дрезден и Оснабрек, кои се пред затворање во следните години. Фабриката во Дрезден, каде што се произведуваат електричните автомобили ID.3, вработува 340 луѓе и ќе биде затворена оваа година, додека поголемата фабрика во Оснабрек, каде се произведуваат модели како T-Roc Cabrio и Porsche 718, ќе престане да работи до 2027 година.

Особено интересна за кинеската влада е фабриката во Оснабрек, а според неофицијални информации, VW е подготвен да ја продава. Продажбата на фабриката би била помалку скапа од нејзиното затворање, а адаптирањето на постоечката фабрика би заштедило време за кинеските компании во споредба со градење нова фабрика од нула.

Стратегија на Кина и европскиот пазар

Одлуката на Европската комисија да воведе царини до 37% на некои кинески автомобили увезени во Европа ја направи Кина побрза во своите напори да го пресели производството во Европа. Кинеските компании како BYD веќе започнаа планови за фабрики во Унгарија и Турција, додека Stellantis и Leapmotor изградени заеднички капацитети во Полска, а Chery започнува производство во поранешниот објект на Nissan во Шпанија.

Кинеската стратегија на производствени инвестиции во Европа има за цел да ја зголеми конкурентноста на кинеските автомобили на европскиот пазар и да ги намали трошоците за увоз.

Поврзани вести

Back to top button