Во хибридниот систем на Bugatti Tourbillon: полесен, помоќен, попаметен

Bugatti Tourbillon комбинира атмосферски V16 мотор со три електромотори за вкупно 1.775 КС и тежи помалку од Chiron со W16 мотор

Bugatti продолжува со откривањето на својот суперавтомобил Tourbillon, и во најновото видео од развојната серија, извршниот директор Мате Римац нè води низ деталите на иновативниот погонски систем кој комбинира атмосферски V16 мотор со три електромотори. Резултатот? Повеќе моќ, повисоки вртежи и помала тежина од претходниот модел Chiron.

Аеродинамична моќ со природен звук

Наместо традиционалниот W16 мотор со четири турбополначи, Bugatti Tourbillon користи нов атмосферски V16 агрегат кој вртежите ги крева до 9.000 врт./мин., овозможувајќи емотивно и ангажирано возачко искуство кое недостасуваше кај Veyron и Chiron. Отсуството на турбополначи значи побрз одзив на педалата за гас и далеку подобар звучен впечаток.

Хибридниот систем на Bugatti Tourbillon

Три електромотори за динамика и прецизност

Tourbillon е хибрид, но не како што очекувате. Задниот електромотор е поврзан со осум-степениот автоматски менувач со двојна спојка, а дополнителни два мотори на предната оска го прават автомобилот погон на сите тркала. Ова не само што обезбедува вртежен момент и стабилност, туку и интелигентно распределување на силата.

Лесен и моќен: 1.775 коњски сили

И покрај дополнителната електрификација, целиот погонски систем – мотор, електромотори и трансмисија – тежи само 430 кг, што е помалку од моторот на Chiron. Клучот лежи во генијалниот инженеринг: батеријата е во форма на Т, каде што шасијата ги заменува страничните делови на куќиштето, а задниот електромотор служи и како стартер.

Tourbillon развива импресивни 1.775 КС, далеку над Chiron кој испорачуваше 1.500 КС. Дополнително, благодарение на батеријата, автомобилот може да помине до 60 километри само на струја – иако малку кој би посакал да вози Bugatti на електричен режим.

Римац и предизвиците на иднината

Мате Римац открива дека интеграцијата на двата предни мотори, батерискиот систем и дури и простор за багаж под предниот капак биле вистински инженерски предизвик. Tourbillon не е само демонстрација на брзина, туку и на генијалност, софистицираност и визија за иднината на хиперколите.

Поврзани вести

Back to top button