ZF направи менувачки кутии за Duster
Германската компанија ZF го претстави својот нов хибриден eAMT менувач
Тој е дизајниран за модели со погон на предните тркала и се состои од стандарден роботски менувач со една спојка и заден електричен мотор. Механизмот за тестиран е ставен на кросоверот Duster. Роботизираната кутија со една спојка е всушност механичка, со квачило за менување на брзините и спојка која се активира автоматски.
Производителите се повеќе се потпираат на таквите преноси, бидејќи тие се едноставни и со ниски трошоци. Сепак, тие исто така имаат недостатоци – поспоро менување на брзини, што е предизвикано од прекини на електричната енергија. Исто така, овие кутии не се доволно сигурни. Експертите на ZF велат дека ги решиле овие проблеми.
Работењето на моторот на задната оска е синхронизирано со спојката. Тие работат истовремено и токму со тоа се надминати недостатоците при менување на брзините. Освен тоа електричниот погон на задните тркала помага и при други ситуации при забрзување, кога треба дополнителен импулс или при пролизгување на предните тркала на лизгава површина.
Duster, кој е експериментален модел на новиот менувач, е хибрид кој може да се напојува од електричната мрежа.
Тој ги има сите режими, типични за овој тип автомобили – движење на електрична енергија со исклучен мотор, движење по инерција, автоматско исклучување на моторот со внатрешно согорување и обновување на енергијата при сопирање.
Засега нема детали за тоа кога eAMT хибридот ќе се појави во сериски автомобили. Се очекува тој прво да биде претставен на индискиот пазар, каде Renault го нуди Duster, а исто така и својот помал кросовер Kwid.