fbpx

Длабоко нурнување со AMG 53, директен погодок на AMG на Mercedes со хибридни перформанси

Серијата AMG 53 гледа во минатото заради својата иднина во составот на Mercedes-Benz

Како надополнување на CLS-класата, E-класата и претстојната GLE-класа, турбо- натполнетиот 3 -литарски, линиски 6 цилиндричен мотор, кој ги дефинира AMG 53-ките, веројатно ќе се појави скоро во секој нов модел на Mercedes-Benz.

Во однос на линискиот 6 цилиндричен мотор кој се најде во 450 верзии на седани, купиња и SUV-ови, AMG 53 варијантата масира, ротира и создава ударна моќност до ниво на V-8 мотор, со далеку помала потрошувачка.

AMG 53

Се потпира на високо – технолошкиот додаток на цилиндарската конфигурација, која Mercedes првпат ја користел пред повеќе од 100 години во своите автомобили. Во продолжение како Mercedes-Benz го прави линискиот 6 цилиндри AMG-53 мотор посилен, а поштедлив.

Тоа е хибрид, но не и навистина.

Во срцето (навистина, чудак), AMG 53 користи интегрален стартерски генератор кој дава до 21 коњска сила и вртежен момент од 250 Nm, но најдобриот трик не е (речиси) хибридната моќ. Генераторот никогаш не ги движи тркалата сам – му недостига спојка и неговата литиум-јонска батерија од 0,9 kWh е премногу мала.

Но, генераторот е одговорен за ефикасно започнување и рестартирање на моторот, што ја подобрува горивната економичност. Генераторот, исто така, го ослободува моторот од дополнителните ремени и ги напојува системот за климатизацијата, пумпата за вода и други помошни системи за подобра ефикасност.

Споредено со претходната генерација на V-6 моторни погони во слични AMG 43 модели, AMG 53 линискиот 6 цилиндричен мотор и благата хибридна моќност се речиси 20% поефикасни во комбинираните и циклусите за автопат на EPA.

AMG 53

Тој е секогаш турбо-натполнет, освен кога е супер-натполнет

Електричен помошен компресор ја напојува моќноста на турбополначот при ниски вртежи во минута за да ја зголеми моќта, побрзо. На поголеми брзини, кога турбополначот може конвенционално да се напојува со издувни гасови, моторите на AMG 53 може да се хранат со 1,17 bar од зголемената моќ на моторот, за разлика од 0,9 bar кај серијата 450. Нето? Моторот AMG 53 произведува 429 коњски сили во споредба со 362 коњски сили од серијата 450.

Зголемената моќ на AMG 53 се појавува рано, од неактивен мотор, на 0,55 bar и ги храни линиски поставените 6 цилиндри до максималните 6500 вртежи во минута. Извонредноста на AMG 53 се јавува од 3000 до 6000 вртежи во минута, неговата влечна сила и режењето се необорливи, а во спортските режими издувниот систем исфрла гасови кои ги задоволуваат барањата.

AMG 53

Како и другите турбо натполнети мотори, кривата на вртежниот момент на AMG 53 се чита како брза, рамна и проверена фризура, но моќноста се развива на изненадувачки предвидлив и прогресивен начин.

Полесен е и поефикасен

Во споредба со моторот AMG 43, 53-ката е околу 4,5kg полесен, според Mercedes. Но, повеќе од маргиналната заштеда на маса, линискиот 6 цилиндричен мотор е подобро позициониран за идеална распределба на масата. Придобивките се веднаш забележливи. AMG 53 се вклопува уредно во кривините со агилност и софистицираниот систем за погон на сите тркала ја насочува моќта на вистинските места за да го скрати строгиот тек.

Во прилог на растечката заштеда на маса и положбата на моторот, AMG 53 има помалку компоненти и помалку триење од V-6 моторот кој го заменува. Толку е урамнотежен што држачите на моторот се алуминиумски, така што многу мали вибрации или канали со ожичување одат назад во автомобилот.

AMG 53

Флексибилен е

Иако Mercedes не ги коментираше идните примени за AMG 53 моторот, во моментот се употребува во сите седани, купиња, кабриолети и кросовери со погон на сите тркала и со погон на задните тркала.

Иако е малку веројатно дека C-Class ќе го добие овој мотор во наредните неколку години, се очекува дека наскоро верзијата AMG 53 ќе го најде своето место и во други автомобили и кросовери во склоп на AMG серијата.

Поврзани вести

Back to top button