Porsche одбележува 20 години од 911 GT3
Porsche ја претстави првата генерација на спортското купе во 1999 година, прогласувајќи го 996 GT3 за духовен наследник на легендарниот 911 Carrera RS 2.7
Првата генерација на GT3 дојде со 3,6 литарски шест-цилиндарски линиски мотор со моќност од 355 коњски сили и максимални 7.800 вртежи во минута, шест степен рачен менувач позајмен од 993 GT2, 30 mm пониска и прилагодлива суспензија, торзионен стабилизатор, поагресивно аеро-пакет и многу мерки за намалување на тежината. Резултатот беше еден од првите производствени спортски автомобили кои го свртија Nürburgring за помалку од 8 минути, поставувајќи нов репер во својот сегмент.
Од тогаш, Porsche претставуваше нова еволуција на 911 GT3 на секои три до четири години. Во 2003 година, моќноста кај 996.2 GT3 достигна до 375 коњски сили, благодарение на VarioCam, континуирано променливата контрола на коленестото вратило, а исто така како опција за прв пат се појавија и сопирачките од јаглеродни влакна.
Четири години подоцна пристигна 997 GT3, сè уште придвижуван од природно аспирирана 3,6-литарска единица, која кај овој модел произведува моќност од 409 коњски сили. Ова беше прв пат GT3 да се понуди со активна суспензија (PASM).
Во 2010 година дебитираше 997,2 GT3 со нов, поголем мотор кој доаѓаше со капацитет од 3,8 литри. Испорачаната моќност се искачи на 429 коњски сили, додека црвената линија беше подигната од 8.400 на 8.500 вртежи во минута. PASM беше калибриран со цел да обезбеди подобри перформанси на патеката, така што 997,2 GT3 го сврте Nürburgring за 7 минути и 40 секунди.
991 GT3 за прв пат беше претставен во 2013 година, со нов 3,8 литарски шест-цилиндарски линиски мотор со моќност од 468 коњски сили, кој достигнува неверојатни 9000 вртежи во минута, а доаѓа и со активно управување на задната оска и седум-степен PDK менувач со двојна спојка како стандард.
Тековниот 991,2 GT3 е погонуван од 4,0 литарски мотор со 493 коњски сили, каде покрај PDK, понуден е и шест-степен рачен менувач на барање на клиентите. Компанијата дури понуди и подискретен Touring пакет, кој го заменува фиксираното задно крило со помалку нападен, автоматски продолжен спојлер.
Престојниот 992 GT3 на неколку наврати беше забележан за време на тестирањето на развојните прототипови, а со надоаѓањето на Саемот на автомобили во Франкфурт, може да се очекува и негова премиера.