fbpx

Mercedes го крати производството поради кризата во Украина

Германскиот автомобилски производител Mercedes-Benz повторно го намалува производството во фабриката во Синделфинген поради ситуацијата во Украина

Групацијата Mercedes-Benz соопшти дека нејзините германски фабрики работат иако автомобилскиот производител е принуден да направи одредени прилагодувања во матичната фабрика во Синделфинген поради прекин на синџирот на снабдување предизвикан од руската инвазија на Украина.

Синделфинген, кој ги произведува знаменосците во понудата на германската марка, S-Class и EQS, заедно со E-Class, продолжува да работи и покрај недостигот на делови, изјави портпаролот на Mercedes. Германскиот производител одби да коментира за тоа кои поединечни линии на модели биле засегнати.

Mercedes е во близок контакт со своите добавувачи. „Со цел интензивно да работиме заедно на решенија за обезбедување на нашите синџири на снабдување“, се вели во соопштението.

Ова исто така вклучува преместување на обемот на производство на други локации на нивните добавувачи.

„Ситуацијата секојдневно се преоценува“, се додава во соопштението. „Високата флексибилност на растенијата исто така ќе се искористи за да се избегне застој колку што е можно повеќе“.

Производителот на автомобили досега релативно непречено ги надминуваше тесните грла за снабдување со кабелски приклучоци и други делови. Останатите германски фабрики во Раштат и Бремен работат главно без проблеми оваа недела, според извештајот на Automobilwoche.

Како и неговите ривали BMW и Volkswagen, Mercedes главно набавува кабли од добавувачите во украинските фабрики, вклучително и Леони. Леони вработува околу 7.000 луѓе во два производни погони во Украина, кои моментално работат под исклучително тешки услови. Добавувачот го зголемува производството на жичани појаси во своите две фабрики во Украина – со работници кои работат под ноќен полициски час и ризик од ракетни напади.

Од почетокот на војната е постигнато само 40 отсто од вообичаеното производство, се наведува во извештајот на Automobilwoche.

„Сега очекуваме да можеме повторно да користиме околу 60 до 70 отсто од нашиот капацитет од Украина со системот со две смени“, изјави неодамна извршниот директор на Леони Алдо Кампер за публикацијата.

Капацитетите се префрлаат и во други фабрики во Романија, Србија или Северна Африка, рече тој.

Поврзани вести

Back to top button