Volkswagen ќе го преземе приматот од Tesla до 2024
Групацијата Volkswagen има за цел да стане најголемиот производител на електрични возила и да ја надмине Tesla, а според проекциите, тоа би можело да се случи наскоро
Во извештајот на Bloomberg Intelligence се тврди дека Volkswagen ќе ја престигне Tesla како најголем продавач на електрични возила во светот во 2024 година. Сеопфатниот извештај покажува дека претстојното лансирање на 16 нови електрични возила на VW групацијата ќе и помогне да се приближи до Tesla. Bloomberg првично очекуваше дека VW групацијата ќе ja надмине Tesla по обем на батериски електрични возила во 2023 година, но новите фабрики на Tesla во Германија и Тексас ќе и помогнат да ја зголеми продажбата во наредната година.
Во извештајот се забележува дека групацијата Volkswagen продаде 310.000 електрични возила низ Европа во 2021 година, значително повеќе од 170.000 продадени возила од Tesla. Сепак, присуството на VW во САД останува мало. За да се етаблира како лидер на ЕВ пазарот, групацијата VW ќе треба да ја повтори својата европска доминација на другите пазари, особено во Кина каде нејзиниот удел беше само 3,5 отсто до април.
Не е само групацијата VW која може брзо да го зголеми своето присуство во индустријата за електрични возила. Bloomberg сугерира дека BYD ќе биде трет по големина светски производител на ЕВ оваа година и ќе ја задржи оваа позиција во текот на 2023, 2024 и 2025 година, над оние како Ford, General Motors, Changan, Stellantis, Geely, Mercedes-Benz и Toyota.
Прифаќањето на електричните возила нема да биде така брзо
Интересно, Bloomberg сугерира дека глобалното прифаќање на електрични возила нема да биде толку брзо како што многумина предвидуваат. Всушност, тие сугерираат дека глобалната продажба на електрични возила со батерии ќе достигне само 15 отсто во 2025 година, што е скок од 6 отсто во 2021 година. Кина ќе остане доминантен регион каде 25 отсто од продажбата ќе биде за електрични возила во 2025 година во споредба до 11 отсто во 2021 година. Се предвидува дека приближно 20 отсто од возилата што се продаваат низ Европа ќе бидат ЕВ во 2025 година, во однос на 9 отсто во 2021 година.
Средината на оваа деценија се очекува да се совпадне со мноштвото нови ЕВ платформи и напредните технологии за батерии кои ќе ги направат електричните возила попристапни и пожелни за потрошувачите.
Додека некои етаблирани автопроизводители се очекува наскоро да и бидат ривали на Tesla, нивната зголемена продажба на ЕВ може да дојде на сметка на цените и профитабилноста, отстапувајќи ги предностите од првиот момент на Tesla.