Викенд тарифа: Bugatti го прикажа комплексниот развој на својот W16 мотор
Моторот W16 што го придвижува Bugatti Chiron денес се ближи до својот 20-ти роденден
Инженерското чудо на Bugatti, моторот W16 постави нов стандард за перформанси кога Veyron пристигна во 2005 година, а автомобилот оттогаш претрпе сериозни ревизии кои само ја зголемија неговата моќ и доминација.
Развојот на она што ќе стане W16 мотор на Bugatti започна како цртеж на обвивка во 1997 година. Претседателот на Управниот одбор на VW Group во тоа време, Фердинанд Карл Пиех, прв го замислил моторот со 18 цилиндри кој на крајот ќе стане квад-турбо 8,0-литарски 16-цилиндричен мотор што го знаеме денес.
Денес, W16 може да испорача1.600 КС, моќност со која можат да се пофалат Chiron Super Sport и Centodieci. Кога станува збор за производството, на две лица им се потребни шест дена за да го направат W16, кој има 3.712 поединечни делови. Откако ќе се заврши, моторот заминува од фабриката за мотори на VW во Салцгитер за Молсхајм, каде што инженерите го поврзуваат со менувачот и го започнуваат последното склопување на автомобилот.