fbpx

T.33 Spider е најновиот суперавтомобил на Gordon Murray Automotive

Поставата на суперавтомобили на Gordon Murray Automotive дополнително се зголемува со додавањето на новиот T.33 Spider

Gordon Murray Automotive (GMA) ја претстави својата најнова креација, T.33 Spider, неверојатен роудстер кој може да се пофали со моќен Cosworth V12 со моќност од 617 КС и доаѓа без покрив кој би го намалил татнежот на моторот додека стигнува до импресивни 11.100 вртежи во минута.

Кога Gordon Murray Automotive започна со дизајнирање на T.33, суперавтомобил со две седишта, процесот на развој беше предводен од верзијата Spider. Како резултат на тоа, новооткриениот суперавтомобил тежи само 18 кг повеќе од T.33 Coupe со фиксен покрив.

„Кога цртам автомобил, замислувам какво е чувството да се седи и какво е чувството да се вози“, објасни Гордон Мареј, основачот на компанијата. „Значи, од првата скица знаев дека, со отворениот кокпит и неверојатниот Cosworth GMA.2 V12 мотор веднаш зад вас, T.33 Spider ќе донесе навистина инволвирачко возачко искуство кое е сосема различно од било што друго“.

Карбонска каросерија

Сè на сè, новиот T.33 Spider тежи само 1.108 килограми благодарение на каросеријата од карбон. Заедно со шасијата, која е непроменета од купето T.33, кабриолетот им нуди на возачите иста торзиона цврстина и вкочанетост без да додаде значителна тежина.

И покрај паралелниот процес на дизајнирање, секоја дизајнерска површина на T.33 Spider од задниот дел на столбот А е изменета. Тоа започнува, се разбира, со двата покривни панели, кои може да се отстранат и складираат во багажникот од 115 литри.

Мареј исто така потроши време за да се погрижи суперавтомобилот со среден мотор да не изгледа чудно без покрив. Како холистички дизајнер, тој сметаше повеќе од едноставна естетика. Обрачот, на пример, помага во заштитата на патниците при превртување и е поаеродинамичен од двојните обрачи што може да ги најдете кај брзите модели. Во комбинација со фактот дека голем дел од потисната сила доаѓа од ефектите на подот, тоа значи дека недостатокот на покрив не треба да ја попречува динамиката со голема брзина.

Cosworth V12

Над обрачот, доводот за воздух го напојува Cosworth V12. Како и кај купето, T.33 Spider се придвижува од 3,9-литарски атмосферски мотор кој може да стигне до 11.100 вртежи во минута и произведува 617 КС и 451 Nm вртежен момент.

Како и купето, моторот добива жолти капаци, за разлика од портокаловите што се користат на T.50. Овие беа инспирирани од тркачкиот автомобил Duckhams Ford LM од 1972 година, кој го дизајнираше Мареј. Поради огромната побарувачка за рачни менувачи на купето T.33, Spider ќе се нуди исклучиво со шестстепен мануелец менувач 82 кг.

Вистинската рачка на менувачот е направена од обработена алуминиумска легура, како и голем број други контроли. Воланот е изработен од карбон и обложен со кожа, во меѓувреме. Зад возачот, задното стакло може да се подигне или спушти со притискање на копче, без разлика дали покривот е вклучен или исклучен.

Под прозорецот, задната преграда помеѓу седиштата сега ќе биде обоена во иста боја како и надворешноста. GMA вели дека избрала да го направи ова на Spider за суптилно да покани повеќе од надворешноста во кабината.

Gordon Murray Automotive T.33 Spider

Само 100 единици

Се додава дека T.33 Spider ќе има четири теми во боја курирани од дизајнерскиот тим. Овие се инспирирани од основната вредност на компанијата: Враќање кон убавината, инженерската уметност, тартанот на Murray Atholl и, конечно, љубовта на Гордон Мареј кон тропските кошули.

„Иако сè уште е суперавтомобил со среден мотор, јас не би прифатил никаков компромис за употребливоста, затоа T.33 Spider е единствен во секторот на суперавтомобили во испорачување и складирање на покривот и капацитет на багаж од 295 литри“, изјави Мареј.

Gordon Murray Automotive T.33 Spider

Ќе бидат произведени само 100 примероци на T.33 Spider, со цена која почнува од 1,89 милиони фунти. Автомобилот ќе биде изграден во новото седиште на GMA во Хајамс Парк, каде што продукцискиот тим очекува да биде подготвен до крајот на годината.

Поврзани вести

Back to top button