Peugeot ја покажа кабината на 3008 во пресрет на премиерата во септември
Новиот електричен Peugeot 3008 ќе дебитира во септември, а француската марка го откри новиот ентериер со новиот заоблен i-Cockpit
Peugeot го откри својот нов панорамски ентериер i-Cockpit кој ќе дебитира во целосно новиот електричен 3008 во септември 2023 година, пред постепено да го најде својот пат во целата постава.
Централниот дел на контролната табла е новиот самостоен заоблен панорамски екран од 21 инчи кој ги спојува дигиталната инструмент табла, главниот екран и екранот на допир во една единица. Екранот е поддржан од заден потпирач и има LED на основата за да создаде лебдечки ефект. Десната страна на заоблениот дисплеј е осетлива на допир што овозможува пристап до инфозабавата, поставките и контролите за климатизација. Понатаму, дополнителен екран на допир на централната конзола ги сместува кратенките „i-Toggles“ со 10 приспособливи точки кои ги заменуваат старите прекинувачи во стил на пијано.
Peugeot го задржа препознатливиот волан со мал дијаметар со два краци и рамни рабови, но новата единица има низа сјајни контроли чувствителни на допир со функција „тактилно кликање“ со цел да се избегне случајно ракување. Тие се комбинирани со две нови „тенки и елегантни“ контроли поставени зад воланот.
Високо поставениот централен тунел изгледа уште пофутуристички отколку кај актуелниот Peugeot 3008, со дополнителни контроли вклучувајќи го цилиндричното копче за јачина на звук и електричната рачна сопирачка. Автоматскиот избирач на менувачот е преместен на контролната табла, веднаш до копчето старт-стоп.
Еволуција
Остатокот од контролната табла изгледа како еволуција на тековната тема. Амбиенталното осветлување со 8 бои над „оригиналната алуминиумска облога“ и висококвалитетните ткаенини создаваат премиум изглед на новиот 3008, поддржувајќи го напредниот потег на Peugeot.
Компанијата не ја покажа надворешноста на моделот, но имаме идеја за неговиот изглед од претходните шпионски снимки и рендери. Peugeot го опишува новиот 3008 како „целосно нов електричен брз кросовер“ истакнувајќи го неговиот погон со нулта емисија и аеродинамичната силуета која ќе биде многу поаеродинамична во споредба со неговиот претходник. Компактниот SUV се очекува да вози на новата STLA Medium архитектура, поставена да ја замени старата платформа EMP2. Ќе биде достапен со три опции за електричен погон и ќе нуди опсег на возење до 700 километри.