Hyundai најави нова ЕВ платформа и нов вид на батерии
Групацијата Hyundai Motor ја засилува стратегијата за електричните возила и има за цел да претстави 13 нови модели до 2030 година
Hyundai за време на CEO Investor Day за да открие асортиман на нови детали за нивните планови за електрификација, и краткорочни и долгорочни.
Иако за време на настанот беа споделени голем број информации, меѓу најважните секако е тоа што производителот на автомобили има за цел да ја забрза својата транзиција во „добавувач на паметни решенија за мобилност“ со инвестирање 77,8 милијарди евра во текот на следните десет години. Од тоа, 25,5 милијарди евра ќе се потрошат за електрификација и се очекува ова да му овозможи на производителот на автомобили да продава два милиони ЕВ годишно до 2030 година.
Нова платформа
Стратегијата е позната како „Hyundai Motor Way“ и е фокусирана на електрични возила бидејќи компанијата сака да воспостави „лидерство во електричните возила“. Голем дел од овој притисок се потпира на нивната втора генерација на ЕВ платформа, која е позната како Интегрирана модуларна архитектура (IMA). Ќе ја замени сегашната Електрична-глобална модуларна платформа (E-GMP) и ќе се користи на „13 нови наменски ЕВ модели од автомобилските брендови на Hyundai Motor Group Hyundai, Kia и Genesis до 2030 година“.
Hyundai вели дека платформата IMA е „значаен напредок“ во однос на E-GMP и ќе овозможи „максимално намалување на трошоците преку економиите на обем“. Како што објасни производителот на автомобили, „Над 80 заеднички модули може да се користат во различни сегменти, без оглед на типот на возилото, што овозможува разновидни комбинации. Овој пробив овозможува поголема флексибилност и ефикасност во процесот на развој, отворајќи го патот за значителни заштеди на трошоците“.
Платформата IMA ќе биде многу флексибилна и ќе му овозможи на производителот на автомобили да се прошири надвор од сегашната култура на SUV модели со средна големина. Конкретно, компанијата рече дека архитектурата „ги опфаќа речиси сите класи на возила, почнувајќи од мали и големи теренци до пикап камиони, заедно со водечките модели на брендот Genesis“.
Благодарение на гореспоменатите подобрувања, Hyundai цели на повеќе од 10 проценти профитабилност за ЕВ во 2030 година, делумно благодарение на намалувањето на трошоците и на дериватите со висока маржа.
Нови и подобрени батерии
Иако платформите се важни, батериите се критични кога станува збор за електрични возила. На овој план, Hyundai планира да понуди асортиман на „решенија“ вклучувајќи ја следната генерација на батерии NCM (Nickel Manganese Cobalt) и LFP (Lithium Iron Fosphate) за модели базирани на платформата IMA. Зборувајќи за LFP батериите, компанијата има за цел да воведе единици со „зголемена густина на енергија и подобрена ефикасност при ниски температури за прв пат околу 2025 година“.
Hyundai, исто така, накратко спомна „современа технологија која овозможува полнење и празнење на батеријата додека возите, користејќи независна банка за напојување“. Производителот на автомобили, исто така, создаде систем за управување со батерии базиран на вештачка интелигенција, кој го следи пакетот батерии и ги идентификува сите потенцијални безбедносни проблеми.
На подолг рок, компанијата работи со партнери на батерии со цврста состојба и литиум метал. Овие ветуваат дека ќе придонесат за промени во индустријата и Toyota неодамна навести за батерија со цврста состојба со домет до 1.500 километри.
Зголемена локализација
Hyundai забележа дека побарувачката за возила со внатрешно согорување останува висока, така што тие произведуваат електрични возила на „мешани производствени линии“. Сепак, производителот на автомобили очекува процентот на глобалното производство на ЕВ да скокне од 8% оваа година на 34% во 2030 година.
Тоа би било драстична промена и Hyundai планира да го реши со „пристап во два правци на конверзија на линии во фабриките за возила со внатрешно согорување и нова посветена фабрика за електрични возила“. Зборувајќи за второто, првата наменска фабрика за електрични возила на Hyundai е во изградба во Грузија и треба да започне со работа во втората половина на 2024 година. Откако објектот целосно ќе се подигне, ќе има производствен капацитет од 300.000 возила годишно.
Hyundai исто така работи на основање на посебна фабрика за електрични возила во Кореја и има за цел да започне масовно производство во 2025 година. Ќе произведува возила и за домашниот и за меѓународниот пазар.
Понатаму, производителот на автомобили очекува значително да ја зголеми локализацијата. Тоа особено се однесува на САД каде компанијата има за цел да ја зголеми стапката на локализација од 0,7% на 75%. Тоа е огромен пораст и Европа ќе забележи помал скок на локализација од 7% на 54%.