VW T-Cross за 2024 добива свеж стајлинг и обновен ентериер
Volkswagen T-Cross е визуелно и технолошки подобрен со цел да остане конкурентен во исклучително конкурентниот B-SUV сегмент
Volkswagen го покажа фејслифтираниот T-Cross, освежувајќи го најмалиот член од својата гама SUV со свежи стилски знаци и реновиран ентериер, четири години по неговото оригинално деби.
Во официјалните прес снимки, VW ја покажа само поспортската R-Line облога. Напред, пошироката решетка има LED лента со целосна ширина што ја заменува старата хромирана лента и ги поврзува фаровите што се карактеризираат со технологија IQ.Light LED Matrix. Редизајнираниот браник добива помодерни странични отвори во форма на триаголник и помалку сложено поставување за долниот довод. Додатоците за браникот во боја на каросеријата на моделот на сликата се специфични за R-Line, бидејќи облогите со пониски спецификации добиваат повеќе пластична обвивка и облоги во алуминиумски стил околу отворот за вентилација што наликува на лизгачка плоча.
Профилот е во голема мера непроменет ако ги оставиме настрана новите 16-инчни и 17-инчни алуминиумски тркала и триото нови нијанси – Grape Yellow, Clear Blue Metallic и Kings Red Metallic – проширувајќи ја палетата на бои. Назад, акцентот е фантастичната LED графика во форма на Х на задните светла и LED лентата со целосна ширина во средината. Долниот дел од задниот браник исто така е ревидиран со широк влез за вештачка технологија во R-Line и без видливи издувни цевки.
Значително подобрен квалитет во кабината
Во ентериерот промените се поочигледни, бидејќи целата контролна табла е редизајнирана. Тврдата пластика е заменета со помеки и, според VW, „значително поквалитетни“ материјали. Технолошкиот аспект е соодветно надграден со нов дигитален кокпит.
Поконкретно, дигиталната инструмент табла сега доаѓа стандардно, иако нејзината големина се движи помеѓу 8 инчи и 10 инчи во зависност од нивото на опременост. Инфозабавниот екран на допир е поставен повисоко со димензии 8 инчи или 9,2 инчи додека има корист од ажурираниот софтвер. Контролите на климата исто така се ревидирани со лизгачи на допир во опционалниот Air Care Climatronic наместо со ротирачки копчиња. Последно, но не и најмалку важно, малиот SUV сега е опционално достапен со Travel Assist ADAS.
VW се гордее со карактеристиките на практичноста на T-Cross, вклучувајќи ја лизгачката задна клупа, флексибилниот багажен простор кој се движи помеѓу 385-455 литри и оптовареноста на шипката која е зголемена од 55 кг до 75 кг за да можете да носите повеќе велосипеди на носач.
VW T-Cross е „роднина“ на Polo, кој вози на истата MQB-A0 архитектура. Поставата на погонските агрегати е пренесена од моделот што е претходно издигнат, што значи дека T-Cross не добива никакви електрифицирани опции. Турбо бензинецот 1.0 TSI со три цилиндри е достапен со 95 КС или 115 КС, додека помоќниот турбополнач 1.5 TSI со четири цилиндри има 150 КС. Моќта се пренесува на предната оска преку 5-брзински мануелен, 6-брзински мануелен или 7-брзински DSG автоматик, кој е стандарден кај најмоќната варијанта.
Пазарното лансирање на ажурираниот VW T-Cross е закажано за првиот квартал на 2024 година, а претпродажбата ќе започне во четвртиот квартал на 2023 година. Малиот теренец се нуди и на пазарите надвор од Европа под имињата Tacqua и Taigun, со 1,2 милиони акумулирани продажби од неговото деби во 2019 година.