911 GT3 R Rennsport е нова „ѕверка“ на Porsche во ограничено издание
Porsche 911 GT3 R rennsport има карбонска каросерија изработена по нарачка и модифициран 4,2-литарски шестцилиндричен мотор
Porsche вети изненадување за Rennsport Reunion престојниот викенд, а сега истото и го претстави. Станува збор за 911 GT3 R rennsport, модел во ограничено издание кој е базиран на тркачкиот автомобил 911 GT3 R и ќе им биде понуден на клиентите, a само 77 единици се наменети за производната линија.
Германскиот производител на автомобили го нарекува новиот модел како наследник на модерното Porsche 935. Како и тој автомобил, тој се разликува од автомобилот на кој се базира благодарение на темелно редизајнираната каросерија од карбон. Всушност, само хаубата и покривот се извлечени од тркачкиот автомобил GT3 R. Секој друг елемент на телото е уникатен.
Визуелните промени се веднаш видливи на предниот дел, каде што 911 GT3 R rennsport има ремонтирана предница со нов браник, спортски зголемени доводи за воздух и поширок став. Дизајнерите и инженерите на Porsche го опремија и со нови лакови на предните тркала и ги отфрлија стандардните крилни ретровизори, заменувајќи ги со дигитални. Задниот дел на 911 GT3 R rennsport е можеби уште подраматичен од предниот.
За почеток, има масивно задно крило со дизајн кој потсетува на оној од Brumos Porsche 935/77. Моделот наменет за тркачката патека има и LED светлосна лента со цела ширина со осветлени Porsche букви. Производителот не кажа колкава потисна сила испорачува автомобилот.
Механички подобрувања
Што се однесува до моќноста, 4,2-литарскиот атмосферски шестцилиндарец е заснован на оној на тркачкиот автомобил, но без ограничувања во мотоспортот, тој сега достигнува до 9.400 вртежи во минута и произведува 620 КС. Модифицираниот мотор може да работи на горива E25 и вклучува сопствени клипови и брегасти вратила. Споен со овој мотор е секвенцијален шестстепен менувач со константна мрежа што ги движи задните тркала и користи менувачи на лопатките поставени на воланот. Porsche ги измени брзините на тркачкиот автомобил за да ја зголеми максималната брзина на Rennsport за 20 км/ч.
Под кожата, 911 GT3 R rennsport е речиси ист како и тркачкиот автомобил. Ова значи дека продолжува да има петнасочни прилагодливи тркачки амортизери KW и суспензија со двојни рамена. За автомобилот е развиен сет на гуми по нарачка Michelin Pilot Sport M S9, додека комплетот масивни AP сопирачки исто така се стандардни. Автомобилот има и резервоар за гориво од 117 литри и Porsche вели дека успеал да ја задржи тежината на само 1.240 килограми.
За севкупниот визуелен впечаток се задолжени седум достапни бои, вклучувајќи Star Ruby и Signal Orange, како и мноштво опции за прилагодување. Porsche ќе го понуди и во Agate Grey Metallic со каросерија од карбон. Кабината е главно слична на тркачкиот автомобил, но вклучува екрани за задните камери, амбиентално осветлување и заштитен кафез.