THK LSR-05 концептот е најава за идни технолошки ЕВ решенија
LSR-05 концептот е создаден за да ја прикаже внатрешната технологија на THK наменета за електричните возила
Јапонската компанија THK можеби не е нашироко позната, но е силно вклучена во производството на различни механички компоненти за автомобили. Ова го објаснува концептот THK LSR-05 кој треба да има јавно деби на саемот за мобилност во Јапонија 2023 година, со напредна EV технологија развиена во куќата.
Името LSR-05 ги комбинира иницијалите на „луксуз, спорт и револуција“ со бројот 5 како знак на 50-годишнината на THK. Кросоверот го потпиша независното студио SN Design Platform, предводено од поранешниот главен дизајнер на Nissan, Широ Накамура.
Надворешноста изгледа модерно, со лице без решетка, LED диоди со целосна ширина, извајани браници, дискретна обвивка околу лаковите на тркалата и наведнат покрив. Должината на прототипот изнесува 4.995 мм, ширината е 1.965 мм, а висината изнесува 1.530 милиметри.
Внатре во кабината со четири седишта има „стелт систем за лизгање на седиштата“ кој овозможува подот да биде целосно рамен. Внатрешноста е опремена со дрвени облоги на вратите, во комбинација со тапацир налик на велур кој ја покрива и контролната табла. Централниот дел е единечен панел со целосна ширина во кој се сместени инфозабавниот екран на допир, дигиталната група инструменти и екраните за камерите што ги заменуваат огледалата.
Високо-технолошки основи
Електричниот погон од 800 V се состои од два мотори со променлив магнетски тек на тркалата одзади кои произведуваат по 126 КС и трет електричен мотор напред кој произведува дополнителни 299 КС. Компанијата не ни ја даде комбинираната моќност, но три-моторниот систем додава до 552 КС. Концептот, исто така, располага со управување со четири тркала, електрични сопирачки и активна суспензија што ја користи MR флуидната активна амортизерска цевка на THK. Во соопштението за печатот се споменува „бесконтактен систем за напојување“ иако не се навлегува во специфики.
THK LSR-05 не е наменет за производство, но технологијата која е прикажана тука ќе го најде својот пат во идните електрични возила од други производители. Покрај прототипот, THK ќе изложи и модел на шасија, обезбедувајќи подобар увид во неговите електрични потпори на батериите.