Jeep лансираше MHEV верзија на Avenger за европските пазари
Купувачите на европските пазари сега можат да го купат Jeep Avenger e-Hybrid кој доаѓа со благо електрифициран мотор под хаубата
Jeep Avenger дебитираше минатата година како прво сериско ЕВ на марката, но оттогаш поставата порасна и вклучува повеќе опции. По ограничената достапност на бензинскиот мотор на одредени европски пазари, Jeep го претстави и Avenger e-Hybrid со благо електрифициран 1,2-литарски погонски агрегат и опционална функција на отворен Sky Roof покрив.
Avenger e-Hybrid ја содржи најновата технологија на благ хибрид на Stellantis која веќе се користи во моделите на Peugeot, Citroen и Opel. Погонската група се состои од 1,2-литарски трицилиндричен бензинец со турбо полнач, литиум-јонска батерија од 48 волти и електричен мотор интегриран во новиот 6-брзински автоматски менувач со двојна спојка (e-DCS6). Jeep не ја објави комбинираната моќност, но бензинскиот мотор произведува 100 КС и 205 Nm, додека електричниот мотор има 28 КС и 55 Nm вртежен момент.
И покрај тоа што не е целосен хибрид, Avenger може да вози во целосно електричен режим до 1 километар додека брзината е под 30 км/ч. Ако има доволно енергија во батеријата, може да се паркира исклучиво со исклучен мотор со согорување.
Севкупно, Jeep тврди дека благиот хибрид има потрошувачка на гориво од 5,1 литри/100 километри. Во исто време, може да донесе до 15% намалување на емисиите на CO2 во споредба со неелектрифицираниот еквивалент, постигнувајќи просечни 111-114 г/км.
Додека SUV е ексклузивно достапен во форма на FWD – барем додека не пристигне електричен 4×4 во иднина – режимите на возење Eco, Normal, Sport, Snow, Mud и Sand можат да помогнат при влечење на полизгави површини.
Стилски елементи
Ако го оставиме настрана новиот мотор, најмалиот теренец на Jeep исто така има корист од новите додатоци на списокот со опционална опрема – Sky Roof покривот и масирачкото возачко седиште обложено со кожа. Визуелно, благиот хибрид може да се разликува од електричниот благодарение на зелената ознака „e“ на задната врата (наместо сина) и присуството на издувната цевка.
Моделот ќе биде достапен во нивоа на опременост Longitude, Altitude и Summit. Водечкиот модел доаѓа со 18-инчни алуминиумски тркала, целосни LED светла, стакло за приватност, амбиентално осветлување, дигитална група инструменти од 10,25 инчи, подлога за безжично полнење и можности за автономно возење на Ниво 2.
Jeep Avenger e-Hybrid ќе биде достапен за нарачка на сите европски пазари почнувајќи од крајот на ноември. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето.