Renault Master се враќа по една деценија со дизел, ЕВ и водороден погон
Првиот целосно нов Renault Master во повеќе од една деценија доаѓа со сосема нов дизајн и со три погонски опции во понудата
Renault го претстави целосно новото лесно комерцијално возило Master, кој добива сосема нов и чист дизајн за прв пат по 13 години. Покрај тоа што изгледа помодерно од својот претходник, новата генерација на големото комбе е многу поаеродинамична, што резултира со „водечка во класата“ ефикасност. Поставата ќе вклучува опции за дизел, целосно електричен и водороден погон.
Ремонтираната надворешност ги усвојува стилските знаци од патничката постава на Renault, вклучувајќи ги LED фаровите во облик на C во стилот на Megane, нов амблем на поголемата решетка и модерни влезови на браникот. Различните линии на профилот и редизајнираниот заден дел докажуваат дека ова не е типичен фејслифт, туку целосно нов дизајн. Интересно, иако стандардната палета на бои вклучува 7 опции, има над 300 специјални нијанси за избор.
Пократката хауба, намалениот агол на шофершајбната и потесниот заден дел на новата генерација ја прават значително поаеродинамична од нејзиниот претходник, што резултира со „највисока ефикасност во својата категорија“. Renault тврди дека емисиите на CO2 на моделот со дизел погон се за 39 г/км пониски отколку порано, паѓаат под ознаката од 200 г/км. Слично на тоа, целосно електричните верзии нудат 20% подобрување во потрошувачката на енергија, што резултира со подолг опсег.
Опции за електричен, дизел и водороден погон
Новата „мулти-енергетска“ платформа на Renault Master е компатибилна со дизел, електрични и водородни погонски единици. Дизелот Blue dCi е достапен во четири различни моќности кои произведуваат 105 КС, 130 КС, 150 КС или 170 КС, додека трошат помалку гориво и испуштаат помалку CO2 честички од претходно. Дизел моторите може да се спојат или со мануелен или со 9-степен автоматски менувач.
Целосно електричниот Renault Master се придвижува од еден електричен мотор кој произведува или 130 КС или 143 КС со вртежен момент од 300 Nm. Помалку моќната верзија доаѓа опремена со пакет батерии од 40 kWh што нуди 180 километри опсег на движење. Другиот располага со значително поголема батерија од 87 kWh, што го зголемува опсегот на возење на 410 километри, што е повеќе од двојно во споредба со претходната генерација. Големата батерија е компатибилна со брзо полнење од 130 kW DC, додавајќи домет од 229 км за 30 минути. Електричната верзија доаѓа и со можности за полнење од возило до мрежа (V2G) и од возило до товар (V2L).
Исто така, Renault Master во блиска иднина ќе биде достапен и со водороден H2-технолошки мотор и погон на горивни ќелии (FCEV). Иако Renault не ги откри спецификациите за овие верзии, очекуваме сеопфатна презентација од под-марката HYVIA наскоро.
Ентериер и капацитет
Кога станува збор за ентериерот, закривениот кокпит во форма на Ѕ располага со стандарден 10-инчен екран на допир за инфозабавата со вграден Google, достапен дигитален инструмент кластер, ротирачки копчиња за контролите за климатизација и волан што е позајмен од патничката постава на Renault.
Темната тематика на ентериерот го прави да изгледа посовремен од типичните LCV, иако најважниот аспект е практичноста. Складирањето во кабината е зголемено за 25% до 135 литри, благодарение на бројните прегради. Патниците имаат пристап до USB-C порти, безжични полначи, држачи за чаши, фиоки, места за складирање поставени на врата и отвор за таванот на кабината, додека централното седиште може да се преклопи во биро. Конечно, безбедносниот комплет може да вклучува до 20 системи за асистенција и помош.
Големото комбе е достапно во повеќе од 40 верзии, со различни должини, висини и конфигурации на товарниот простор. Капацитетот се движи помеѓу 11-22 кубни метри, додека носивоста е до 4 тони. Понатаму, Renault вели дека Master нуди најдобра ширина и должина на товарење во класата.
Renault Master ќе се произведува во Батили, Франција, а сите верзии ќе бидат изградени на иста лента. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот што е закажано за пролет 2024 година.