Citroën го претстави новиот ë-Berlingo
Citroën детално го претстави новото ë-Berlingo, откако претходно го најави на Stellantis Commercial Vehicles Ambition Day во октомври
Кога Stellantis ги претстави новите изданија на сите свои лесни електрични комерцијални возила кон крајот на октомври, ажурирањето звучеше како мал, но разумен ремонт – изгледот беше приспособен на актуелниот идентитет на брендот, функциите за поврзување беа значително проширени и на ë-Berlingo беа додадени практични карактеристики како топлинска пумпа. Сепак, со погонска моќност од 100 kW и батерија од 50 kWh спомената во октомври без дополнителни детали, електричниот погон се чинеше дека нема да биде зафатен од промените.
Нова батерија
Сепак, тоа не е така, бидејќи според Citroën, има одлучувачка иновација во ревидираното ново издание: новото ë-Berlingo, кое сè уште е достапно само во целосно електричен облик во Европа, за прв пат ќе биде опремено со батерија со LFP хемија. И наведената енергетска содржина од 50 kWh не е (како досега) бруто вредност, туку употреблива нето-енергетска содржина. Само околу 45 kWh од „старата“ батерија од 50 kWh беа употребливи, што беше доволно за WLTP опсег од 270 километри во тоа време.
Stellantis не го именува добавувачот на LFP ќелиите во соопштението за печатот. Моделите на панелните комбиња не се првата серија модели на Групацијата со LFP батерија. Достапните мали електрични автомобили базирани околу Citroën ë-C3 исто така ќе имаат LFP батерија. Според информациите, овие ќелии ќе потекнуваат од SVOLT, а дали тоа ќе важи и за моделите базирани на ë-Berlingo, сепак, во моментов не е познато.
Зголемувањето на досегот од 50 километри, кој сега изнесува 320 километри, не може да се припише само на мерките за ефикасност како што е топлинската пумпа. Напротив, промената од 50 kWh бруто на 50 kWh нето, околу пет киловат-часови повеќе, во комбинација со помалата вкупна потрошувачка е онаа која влијае на севкупниот биланс. Според Citroën, новиот опсег од 320 километри е „резултат на големи напори за зголемување на ефикасноста“. Производителот не навлезе во повеќе детали.
Перформанси
Иако француската компанија не го прецизираше точниот капацитет за DC полнење на новата LFP батерија, тој ќе биде максимум 100 kW. Во соопштението за печатот се наведува дека потребни се 30 минути „на јавна станица за полнење од 100 kW“ за полнење на батеријата од нула до 80 проценти. Претходно, овој временски прозорец важеше за полнење од десет до 80 проценти.
Новиот ë-Berlingo стандардно доаѓа со вграден полнач од 7,4 kW и опционално може да биде опремен со трифазен полнач од 11 kW.
Погонската моќност останува на 100 kW. Stellantis сега се префрли на електричен мотор со 115 kW за бројни модели на патнички автомобили, кој беше развиен од Stellantis заедно со Nidec. Погонот со моќност од 100 kW е сè уште добавувач кој се добива од Vitesco Technologies, особено EMR3.
Екстериер
Кога станува збор за дизајнот, предниот дел на новото Berlingo е целосно редизајниран, усвојувајќи го новиот визуелен идентитет на брендот. Решетката и браникот формираат еден блок, во чиј центар се појавува новото овално лого на Citroën. Од двете страни на логото, се истакнува црна лента со риги, а ова го поврзува логото со новите фарови, кои го прикажуваат новиот трисегментен светлосен потпис на Citroën со вертикална лента и две хоризонтални шипки кои личат на сечила. Овој потпис му дава на Berlingo препознатлив, технолошки изглед.
На Advanced Comfort XTR Pack, во центарот на браникот има заштитна плоча за подвозјето со алуминиумски ефект, истакнувајќи ја неговата авантуристичка страна.
Покривните шини се достапни на повисокото ниво на опременост и достапни се две големини на тркала од 16 и 17 инчи. Новото ë-Berlingo е достапно во пет бои на каросеријата, вклучувајќи ги новите Kiama Blue и Sirkka Green, кои ги надополнуваат Kaolin White, Perla Nera Black и Steel Grey.
Ентериер
Внатре, стилот еволуираше за подобрена ергономијата. Целосно новата контролна табла се одликува со дарежлив волумен, која пренесува чувство на квалитет и робусност. Неговиот дизајн ја истакнува технологијата симболизирана со новиот 10-инчен централен екран на допир со висока дефиниција, идеално позициониран високо и нова конфигурабилна дигитална инструмент табла.
Долниот дел од централната конзола, кој ги содржи функциите за избор на менувач и режим на возење, електричната сопирачка за паркирање, копчето за стартување и 2 USB порти, содржи иновативна преграда за складирање што може да се користи за индуктивно полнење на паметни телефони.
Нов е и управувачит, кој опционално се нуди со греење, со рамно дно и со новото лого на Citroën во центарот. Воланот има вградени контроли за аудио системот и темпоматот. Конечно, севкупниот квалитет на внатрешната завршница е подобрен.
Citroën се уште нема дадено никакви информации за цените на новото ë-Berlingo.