Новата инфозабава на Ford доаѓа со еден куп апликации и видео игри
Новиот Ford Digital Experience обезбедува пристап до Google Assistant, Google Maps и продавницата на Google Play
Ford, заедно со Lincoln, го претстави новиот „Digital Experience“, во суштина 3-во-1 решение за инфозабавата. Примарната компонента е базирана на Android и има вградено Google. Ова значи дека системот за информации за забава доаѓа со интеграција на Google Maps и Google Assistant.
Сепак, за оние кои претпочитаат да го пресликуваат својот телефон, поставувањето поддржува и Android Auto и Apple CarPlay, заедно со избор од три гласовни асистенти: Google Assistant (стандардно), Siri на Apple или Alexa на Amazon.
Искуството на Ford, базирано на Android, обезбедува пристап до продавницата на Google Play, каде што клиентите можат да преземаат апликации за стриминг на музика, како и видео игри како што е ексклузивната верзија на Ford на Asphalt Nitro 2.
Тоа е еден мал дел бидејќи сопствениците можат да преземаат стриминг видео апликации како YouTube и Amazon Prime Video. Корисниците исто така можат да сурфаат на интернет користејќи Google Chrome или прелистувачот Vivaldi.
Автомобилски „суперкомпјутер“
Покрај интеграцијата на Google, новиот Digital Experience инфозабавен систем има повеќе од пет пати поголема процесорска моќ од сегашните системи на Ford. Исто така, има речиси четири пати поголема меморија, осум пати поголем капацитет и 14 пати поголема моќ на графичка обработка. Тоа звучи како огромно подобрување и Ford истакна дека „дизајниран е да овозможи повеќе нови апликации и услуги во иднина“ благодарение на надградбите преку воздух.
Системот ветува дека ќе биде приспособлив бидејќи корисниците очигледно ќе имаат можност да поставуваат апликации и виџети на нивното посакувано место. Компанијата исто така соопшти дека „времето и економичноста на горивото може да се видат со брз поглед преку графичките контроли на десната страна на екранот“.
За да ги задржат работите на место, од возачите ќе биде побарано да изберат профил кога влегуваат во возилото. Ова потоа ќе ги вчита нивните „апликации, контакти и омилени дестинации, плус приспособени позиции за седење, волан и ретровизори“.
Системот се лансира во Lincoln Nautilus од 2024 година, кој има централен дисплеј од 11,1 инчи, како и панорамски дисплеј од 48 инчи. Системот на Ford најверојатно ќе дебитира во фејслифтираните Explorer или Expedition.