Porsche додаде две E-Hybrid верзии во поставата на Panamera
Panamera 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid се придружуваат на „обичната“ Panamera и Turbo E-Hybrid, лансирани минатата година
Популарноста на хибридните опции меѓу клиентите на Porsche е огромна, а доказ за тоа е и што продажбата на Panamera на одредени пазари достигнува и до 100 проценти за електрифицираните верзии. Затоа, третата генерација на Panamera на крајот ќе содржи четири хибридни модели. Turbo E-Hybrid со 680 КС дебитираше минатиот ноември заедно со „обичната“ Panamera со 353 КС и Panamera 4 кога Porsche ја претстави ревидираната лимузина, а сега ја збогатува посатвата со Panamera 4 E-Hybrid и Panamera 4S E-Hybrid. Четвртата опција е Turbo S E-Hybrid која допрва ќе дојде.
Двата нови PHEV се придвижуваат од истиот основен 2,9-литарски V6, но додека моторот со согорување придонесува со 304 КС за вкупната моќност на системот од 470 КС на основниот E-Hybrid и 650 Nm вртежен момент, V6 чиповите на 4S E-Hybrid со 354 КС за вкупно 544 КС и 750 Nm.
Споредувањето на тие статистики со оние за еквивалентните модели од претходната година открива дека E-Hybrid добил 8 КС, но моќноста на S E-Hybrid е намалена за 16 КС. Перформанси? E-Hybrid достигнува до „стотка“ за 4 секунди, што е подобрување за 0,3 секунди, пред да достигне максимални 280 км/ч, а на S E-Hybrid му требаат 3,6 секунди, додека максималната брзина е 290 км/ч.
Електричниот мотор кој се наоѓа во менувачот PDK на Panamera овојпат испумпува 190 КС, во споредба со 136 КС кај стариот мотор на PHEV. И секој од новите хибриди ја добива истата батерија од 25,9 kWh (бруто), што е за 45 проценти поголема од единицата од 17,9 kWh што е поставена на стариот автомобил. Porsche не наведе никакви бројки за опсегот, но со таква програма за зголемување на големината на батеријата, бројките ќе бидат многу подобри од порано.
Богата стандардна опрема
Како што и може да се очекува кај еден Porsche, списокот со опрема е прилично полн и вклучува неколку ставки кои не се вклучени во менито со стандардните спецификации на претходните модели, вклучувајќи ги вратите со меко затворање, седиштата во 14 насоки, греењето на воланот и Помош за промена на лента.
4 E-Hybrid добива ги Matrix LED светлата на Porsche, но и црни шапи на сопирачките и мали тркала од 19 инчи, освен ако не изберете поинаку од листата со опции. Моделите S E-Hybrid се издвојуваат во овој поглед со 20-инчните бандажи на AeroDesign и црвените шапи на сопирачките со 10 клипови кои може да се заменат со Acid Green ако сакате. Купувачите можат да го нарачаат и комплетот PCCB карбонски сопирачки пакет, иако тоа бара надградба на тркала од 21 инчи.
Двокоморните воздушни пружини и PASM приспособливи амортизери се стандардни и кај двата модели, но купувачите исто така добиваат можност да се надополнат на поставката Active Ride на Porsche која користи хидраулична пумпа со електричен погон за да работи со однесувањето на компресија и враќање. Се тврди дека ги намалува движењата на телото за време на свиоци, но има и неколку други трикови, како на пример дозволување на автомобилот да се подигне или спушта за да се олесни влегувањето и излегувањето.
Испораките во Европа ќе започнат во вториот квартал на 2024 година.