fbpx

Alfa Romeo има нов суперавтомобил, претставен новиот 33 Stradale

Легендарното име на Alfa Romeo, 33 Stradale, се враќа како нов суперавтомобил достапен и со електричен и со погон на внатрешно согорување

Инспириран од легендарниот Alfa Romeo Tipo 33 и верзијата за патување, 33 Stradale, Alfa Romeo го претстави својот најнов суперавтомобил. Наменет да им понуди на возачите врвни перформанси на патиштата и тоа во две варијанти, новиот 33 Stradale пристигнува со битурбо V6 мотор или со целосно електричен погон, зависно од желбите на купувачите

Без оглед на погонот кој ќе го изберат, купувачите и на двете верзии добиваат суперавтомобил кој може да понуди максимална брзина од 333 км/ч и забрзување од место до „стотка“ за помалку од три секунди, тврди Alfa Romeo. Деталите за електричниот модел засега се оскудни, но познато е дека ќе нуди 760 КС и опсег од 450 километри.

Alfa Romeo 33 Stradale

Од друга страна, битурбо V6 моторот ќе испорачува 629 КС – исто како и Maserati MC20. Таа сила ќе се пренесува на тркалата преку осумстепен менувач со двојна спојка и електронски диференцијал со ограничено пролизгување.

Alfa Romeo 33 Stradale од 2024 година ќе има активен систем на потпирање со двојни краци кој може да го подигне предниот дел за да ги надмине пречките на патот. Суспензијата е прикачена на H-рамка и монокок шасија од карбон што ветува дека ќе испорача и леснотија и цврстина.

Покривот од карбон и алуминиум помага во поддршката на класичните „butterfly“ врати. За да се одржи тежината што е можно пониска, прозорските рамки се направени од карбон, а панелите на каросеријата се направени од поликарбонат.

Како и класиците од кои црпи инспирација, новиот 33 Stradale ќе има вистински моторспорт карактеристики. Моделот се развива на Balocco Proving Grounds на Alfa Romeo во Италија, со помош на Formula 1 возачот Валтери Ботас.

Два режими за возење

Возачите на располагање ќе имаат два режими на возење кои ќе гарантираат максимално уживање во 33 Stradale. Првиот, Strada (италијански за улица), го прави автомобилот што е можно поудобен и мазен, а издувот го одржува тивок, освен ако не го вртите над 5.000 вртежи во минута. Во режимот Pista (Track), издувните вентили се отвораат ширум за да им овозможат на возачите чист звук на моторот, педалите стануваат почувствителни, а системот за потпирање се зацврстува за да им даде приоритет на управливоста пред удобноста.

Alfa Romeo 33 Stradale

Секој суперавтомобил, покрај перформансите за забрзување, треба да има извонредни перформанси за запирање, па така brake-by-wire системот на Brembo на 33 Stradale може да го доведе од брзина од 100 км/ч до целосно запирање за само 33 метри. Од друга страна, контролата за лансирање е достапна преку копчето Quadrifoglio, кое се наоѓа на централната конзола. За разлика од повеќето модерни автомобили, Alfa Romeo одлучи да не го става копчето Quadrifoglio, ниту пак некои други копчиња на воланот, поради што се добива чист и едноставен изглед.

Сепак, за да најде места за останатите неопходни копчиња, Alfa Romeo силно се потпре на централната конзола и на покривот обложен со Алкантара. Контролната табла и централниот тунел се инспирирани од воздухопловната индустрија, а при изработката се користени алуминиум, карбон и кожа низ кабината за да му дадат на 33 Stradale наменски, агресивен, но сепак луксузен изглед.

Однадвор, ретро изгледот е обликуван не само за да изгледа добро, туку целиот дизајн е модернизиран за да му помогне да постигне коефициент на отпор од 0,375, а потисната сила е обезбедена без помош на активна аеродинамика.

Само 33 примероци

Ограничен на само 33 примероци, 33 Stradale е достапен во Tributo и Alfa Corse верзии и сите се веќе продадени. На купувачите им беше дадена можност да ги приспособат своите модели со новиот тим за персонализација на Alfa Romeo, „Bottega“.

За производството на секој примерок ќе бидат задолжени каросеристите од Carrozzeria Touring Superleggera. Alfa Romeo не сакаше да ја сподели цената со медиумите, но според некои проценки, секој примерок чини околу 1 милион евра.

Поврзани вести

Back to top button