fbpx

Arteon оди во пензија, VW воведува нов план за профитабилност

VW е решен да постигне поврат од 6,5 отсто од продажбата до 2026 за да ја финансира својата иднина, а тоа значи укинување на моделите како Arteon

Volkswagen презеде цврста посветеност да даде приоритет на растот на приходите за да ги поддржи своите инвестиции во идната технологија. Како дел од оваа стратегија, компанијата има намера да ја рационализира својата постава со намалување на сложеноста, што за жал вклучува и укинување на моделот Arteon.

Производителот на автомобили ги објави новите мерки на работниот состанок во Волфсбург. Наречен „Accelerate Forward | Road to 6.5“, главната цел на програмата за изведба е да постигне поврат од продажбата од 6,5 проценти и да ја подобри заработката до 10 милијарди евра до 2026 година.

„Програмата е приоритет број еден за целиот Управен одбор“, рече извршниот директор Томас Шефер. „Постигнувањето на ова во 2026 година е многу амбициозно, но изводливо ако ги здружиме нашите напори. Ова ќе ни овозможи да ги заштитиме работните места, да ја финансираме нашата иднина од сопствени ресурси и да продолжиме да инвестираме во нови возила и технологии, во модернизацијата на нашите погони и во обуката на персоналот“.

Од VW се јасни дека ова ќе бара имплементација на голем број напори за заштеда на пари во неговата администрација, истражување и развој, трошоците за материјали, изградбата на возила и неговите понуди на производи. Програмата ја води Канцеларијата за управување со проекти, која е во процес на формирање и ќе избегне намалување на платите или иницирање отпуштања, според Даниела Кавало, претседателка на Советот за општи работи.

Помалку опции за купувачите

За клиентите, тоа ќе значи помалку возила и опции од марката VW. Производителот на автомобили сака да го намали бројот на варијанти што ги нуди, да ја намали бирократијата и да го оптимизира приносот на своите платформи MQB (внатрешно согорување) и MEB (електрични).

Тоа ќе значи намалување на моделите со мал волумен како Arteon и фокусирање на основните возила, рече Шефер. Иако претходните извештаи сугерираа дека ќе биде заменет со лимузина како ID.7, извршната власт официјално ја стави последната шајка во ковчегот на елегантниот седан со внатрешно согорување.

Покрај тоа, VW ќе го намали бројот на опции за конфигурација за своите возила. На пример, ID.7 ќе има 99 проценти помалку опции од седмата генерација на Golf.

Канцеларијата за управување со проекти ќе ги изложи сите мерки што планира да ги спроведе како дел од оваа програма во септември, а се очекува таа да влезе во полн ек до октомври 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button