fbpx

Aston Martin го покажа најновиот Vanquish

Vanquish ќе започне да се произведува подоцна оваа година и компанијата ќе произведува помалку од 1.000 единици годишно

Vanquish во голем стил се враќа на сцената откако Aston Martin го претстави новиот модел кој ветува „невидена комбинација на префинет комфор, суперавтомобилски перформанси и прецизна динамика“. Исто така, ќе биде ексклузивен бидејќи ќе се прават помалку од 1.000 единици годишно.

Наведен како „најмоќниот предводник во својата 111-годишна историја“, Vanquish се напојува од 5,2-литарски твин-турбо V12 мотор кој произведува 835 КС и 1.000 Nm вртежен момент. Поврзан е со осумстепен автоматски менувач, кој ја испраќа силата на задните тркала преку електронски диференцијал со ограничено лизгање.

Ова му овозможува на автомобилот да забрза од 0-60 милји на час (0-96 км/ч) за 3,2 секунди, пред да достигне максимална брзина од 344 км/ч, што е највисоката максимална брзина на серискиот автомобил на Aston Martin досега.

Перформансите се протегаат надвор од моторниот простор бидејќи Vanquish има врзана алуминиумска структура на каросеријата која има 75% зголемување на страничната крутост во споредба со DBS 770 Ultimate. Меѓуоскиното растојание расте за 80 милиметри, додека моделот добива ревидирана суспензија со Bilstein DTX амортизери. Aston Martin вели дека тие дозволуваат „значителна дивергенција помеѓу режимите на возење“, така што автомобилот може да биде удобен или спортски, во зависност од вашето расположение.

На предната страна на управувањето, Vanquish има подебели „рол-барови“, рекалибриран електричен систем за серво управување и нов електронски систем за контрола на стабилноста, кој ветува дека ќе избегне „нагли интервенции, предвидувајќи оптимални нивоа на стисок преку врвни алгоритми, а исто така реагира на моментални нестабилности на возилото“.

Aston Martin Vanquish

Купувачите можат да сметаат на карбон-керамичкиот систем за сопирање кој има дискови со димензии 410 мм напред и 360 мм назад. Во споредба со својот претходник, Aston Martin вели дека системот нуди зголемени перформанси на сопирање и намалено избледување на температури до 800 °C.

Дизајн

Дизајнерите станаа малку авантуристички и решија да ги помешаат класичните стилски елементи со модерни детали. Резултатите се интересни и компанијата вели дека тие му даваат на автомобилот „насилен дизајнерски карактер и поголемо присуство на патиштата“.

Предниот дел е прилично традиционален бидејќи можеме да видиме широка решетка која е опкружена со Matrix LED фарови и изразен сплитер. Ним им се придружува извајаната хауба која има „термос луври“ инспирирани од F1 за да помогне во ладењето на гореспоменатиот V12.

Поместувајќи се поназад, има рационализирана каросерија од карбон и затегнати странични ленти. Можеме да видиме и рачки на вратите поставени на рамна површина, спортска стаклена градина, мускулести колкови и 21-инчни фалсификувани алуминиумски тркала кои се обвиткани во пневматици Pirelli P Zero.

Aston Martin Vanquish

Задниот дел е радикално отстапување бидејќи има „Kamm Tail“ и седум LED „светлички сечила“. Подолу, има голем дифузор и издувен систем со четири издувни цевки од не’рѓосувачки челик.

Vanquish е строг двосед и има позната кабина која ги повторува Vantage и DB12. Како резултат на тоа, има 10,25-инчен дигитален инструмент кластер и 10,25-инчен инфозабавен систем.

Други акценти вклучуваат 16-насочни електрични предни седишта, како и Алкантара и полуанилин кожен тапацир. Моделот има и аудио систем Bowers & Wilkins со 15 звучници, како и опционална дрвена облога.

Aston Martin не ги спомна цените, но првите испораки се планирани да започнат во четвртиот квартал.

Поврзани вести

Back to top button