fbpx

BMW i7 Protection е првата блиндирана електрична лимузина

Покрај првиот луксузен, целосно електричен блиндиран седан, BMW подготви и Серија 7 Protection верзија со V8 мотор

BMW ги претстави блиндираните Protection верзии на Серија 7 и i7, при што оваа е првото возило од ваков вид со електричен погон. Двата модели нудат балистичка заштита од иста класа VR9, осигурувајќи се дека патниците ќе се извлечат од најтешките ситуации целосно безбедни.

Кога станува збор за изгледот на екстериерот, првото нешто што е забележливо, покрај опционалните трепкачки светла и столбовите за знамиња наменети за државни службеници, се 20-инчните алуминиумски тркала специфични за моделот. Тие се компатибилни со „особено моќниот систем за сопирање“ и се обложени во специјално развиените гуми Michelin PAX run-flat (255-740 R510).

Нема други надворешни промени помеѓу оклопните и стандардните модели бидејќи производителот на автомобили сакаше да задржи „присуство на низок профил“ на јавни површини. Во тој контекст, варијантите Protection доаѓаат стандардно со пакетот M Sport и може да се специфицираат со бројни опции за персонализација од BMW Individual.

Безбедно место

И двата блиндирани седани можат да издржат напади од огнено оружје и експлозиви благодарение на заштитната челична структура на оклоп наречена BMW Protection Core. Оваа обвивка е комбинирана со дополнителен оклоп за подвозјето, густо сигурносно стакло за прозорците и самозапечатувачка обвивка за резервоарот за гориво. Компанијата вели дека патниците се безбедни од „напади со дронови со експлозивни полнења“ и од гранати. Понатаму, опционалните функции како систем за снабдување со свеж воздух или апарат за гаснење пожар со автоматско и рачно празнење ќе обезбедат дополнителна поддршка во конкретни сценарија за напад.

BMW i7 Protection, BMW Серија 7 Protection

BMW ги фокусираше своите напори на задржување на просторноста и удобноста на внатрешноста на предводникот, и покрај подебелата обвивка и без да се загрози технолошката опрема. Стандардниот систем за домофон им овозможува на возачот и на патниците да комуницираат со луѓе надвор од возилото без да мора да ги отвораат вратите или прозорците. Се состои од надворешни микрофони на ретровизорите, надворешен звучник, дополнителни звучници во кабината, микрофон во горната прекривка и друг опционален микрофон на централната конзола. Од друга страна, системот за опкружувачки звук Bowers & Wilkins Diamond со 28 звучници од 1.265 вати е стандарден за музика со врвен квалитет.

BMW i7 Protection, BMW Серија 7 Protection

Приватност за патниците

За приватност, задните патници можат да ги користат електрично управуваните ролетни на страничните прозорци со полузатворена положба, додека ролерот за задното стакло е специфичен за моделите Protection. Вратите имаат моторизирана помош за отворање и затворање, иако ова не звучи толку смирувачки кога брзате да се заклучите во автомобилот. Стандардната функција за електрично греење за шофершајбната и страничните стакла ќе ги одржува чисти при ниски температури, а опционалното претходно загревање специфично за моделот ќе се погрижи кабината да биде топла во ладна клима.

Меѓу опциите што звучат прилагодени за оклопниот модел е дополнителниот внатрешен ретровизор кој постојано го покажува доводот од камерата за рикверц за да знаете кој ве следи дури и ако не можете да гледате низ задното стакло. Тука е и опционалната кутија за ладење помеѓу задните седишта.

V8 и целосно електрична опција

Првиот BMW i7 Protection се базира на облогата xDrive 60, но користи компоненти од M70 xDrive. Двојните електрични мотори произведуваат комбинирани 544 КС и 745 Nm вртежен момент кој се пренесува на сите четири тркала. За жал, целата дополнителна тежина на оклопот има забележителен ефект врз перформансите. Protection i7 забрзува од 0-100 км/ч за 9 секунди (наместо 4,7) и има електронски ограничена максимална брзина од 160 километри на час наместо 240 км/ч. BMW не ја спомена бројката за опсег, која се очекува да биде многу помала од полесниот неблиндиран i7. Тие недостатоци би можеле да го направат електричниот луксузен седан помалку посакуван од еквивалентот со V8 погон, и покрај предноста на нула емисија на гасови.

Од друга страна, BMW Серија 7 Protection доаѓа со благ хибриден турб 4,4-литарски V8 мотор кој произведува 530 КС и 750 Nm вртежен момент и исклучиво поврзан со xDrive систем со погон на сите тркала. Иако е помалку моќен од i7 Protection, моделот со погон на внатрешно согорување е и побрз и поагилен, забрзувајќи од 0-100 км/ч за 6,6 секунди и достигнува максимална брзина од 210 километри на час.

Без разлика на изборот на погонски агрегат, моделите Protection имаат специфична поставеност на шасијата прилагодена на дополнителната тежина со фокус на удобноста при возењето и „контролираното“ управување, додека Интегралниот активен систем за управување е стандардно што ги прави поагилни.

BMW Серија 7 и i7 Protection ќе го имаат своето јавно деби на саемот за мобилност IAA во Минхен во септември. Производството ќе започне во фабриката во Динголфинг до стандардните варијанти, а првите испораки се очекуваат во декември.

Поврзани вести

Back to top button