fbpx

BMW со новите ЕВ батерии оди чекор пред Tesla

BMW тврди дека новите батериски ќелии го зголемуваат опсегот за 30% и ги намалуваат емисиите на CO2 при производството за 60%

BMW верува дека неговите новоразвиени батериски ќелии од шестата генерација (Gen 6) не само што претставуваат огромен скок над призматичните ќелии што моментално ги користи, туку се уште понапредни од ќелиите на тековните модели на Тесла.

Германскиот производител на автомобили неодамна започна со производство на примероци од своите нови батериски ќелии во компетентниот центар за производство на ќелии на BMW Group во Парсдорф, Германија. Овие ќелии ќе се користат од претстојните електрични возила на производителот, базирани на Neue Klasse, кои ќе бидат лансирани од 2025 година и се вели дека претставуваат огромен скок напред.

Всушност, се вели дека новите ќелии со дијаметар од 46 милиметри и високи 95 мм или 120 мм (во зависност од верзијата) обезбедуваат 20% поголема густина на енергија, до 30% повеќе опсег и 60% помалку емисии на CO2 при производството од сегашните ќелии на BMW. Тие ќе можат да им овозможат на Neue Klasse моделите до 800 километри опсег на движење со едно полнење. Клетките имаат поголема содржина на никел и помала содржина на кобалт на катодната страна и поголема содржина на силициум на страната на анодата од излезните ќелии.

„Tesla е таа која треба да го намали јазот со нас“, изјави шефот на производството на BMW Group, Милан Недељковиќ, за Auto News. „Всушност, не гледаме јаз во однос на Tesla… Она што го имаме овде е дизајн на батерии што одговара на нашите производи и нашата идеја за тоа како перформансите на возење се исполнети во нашите автомобили“.

Развојот продолжува

Иако развојот на ќелиите е направен во капацитетите на компанијата, таа нема да работи со големо производство. Според BMW, „големата нестабилност“ на производството на батериски ќелии од големи размери ќе биде направено од добавувачите Contemporary Amperex Technology Co (CATL) и Eve Energy во шест различни фабрики. По две од овие фабрики ќе бидат лоцирани во Европа, Кина и Северна Америка.

Според Недељковиќ, BMW има за цел да го усоврши рецептот на батериските ќелии во Центарот за компетентност за производство на ќелии и успешно да го заврши производството на примероци пред да им даде зелено светло на своите добавувачи да започнат со целосно производство.

 

Поврзани вести

Back to top button