fbpx

BYD бара обединување на кинеските брендови за глобална офанзива

Кинеските производители, предводени од BYD, повикуваат на консолидирање на редовите во обидот за понатамошна глобална офанзива

Патриотскиот повик од BYD, најпродаваниот кинески производител на автомобили, да ја здружи индустријата и да ги „урне старите легенди“ на глобалниот пазар стана вирален, предизвикувајќи возбуда, но и прекор од ривалските компании.

BYD го искористи настанот од минатата недела за да ја одбележи производствената пресвртница за да прослави поголема цел: појавата на Кина како глобален гигант во производството на автомобили.

„Верувам дека дојде време за кинеските брендови“, рече основачот и претседател на BYD, Ванг Чуанфу на настанот, стоејќи пред сликата на која се наоѓаа логоата на 12 големи кинески производители на автомобили. „Емоционална потреба е за 1,4 милијарди Кинези да видат дека кинескиот бренд станува глобален“.

Повикот на BYD – најблискиот ривал на Tesla во глобалната трка за продажба на електрични возила – предизвика широки пофалби и нагласи дека кинеските производители на автомобили се разбиени од конкуренцијата дома и бркаат раст во странство.

Кинеските производители на автомобили се заглавени во ценовна војна што ја започна Tesla во јануари и која не покажува знаци на олеснување. Сите тие исто така се натпреваруваат на истите глобални пазари, каде што се соочуваат со претпазливост на потрошувачите, а понекогаш и со регулаторни блокади.

На својот настан во средата, BYD објави видео во кое се одбележува основањето на десетина ривали од државниот производител на автомобили FAW Group во 1956 година до комерцијалните ЀВ стартапи Xpeng, Nio и Li Auto во изминатата деценија.

На видеото се гледаат историски снимки. „Нашите приказни се различни една од друга, но имаат иста насока“, вели нараторот, додавајќи во врска со прекуокеанските пазари: „Не постои разлика помеѓу „ти“ и „јас“.

Завршува со повик до кинеските производители на автомобили „да ги урнат старите легенди и да постигнат нови брендови од светска класа“, под слоганот „Кинески автомобили“ (Chinese Autos).

https://twitter.com/i/status/1690081777824727040

Соочување со реалноста на конкуренцијата

Видеото стана вирално на кинеските социјални мрежи, а директорите на ривалските брендови на BYD јавно го поздравија сето ова. „Се чувствувам горд за кинеската автомобилска индустрија!“ изјави Вилијам Ли, извршен директор на Nio на Weibo. „Треба да учиме од успехот на BYD“.

„Поздрав до BYD! изјави Ли Ксијанг, извршен директор на Li Auto, кој повторно го објави видеото на BYD. „Да го поздравиме секој учесник во новата енергетска ера!

Други производители на автомобили предупредија дека пораката може да ги зголеми регулаторните ризици за кинеските марки во странство, вклучително и во Европа, каде што кинескиот извоз на електрични возила се соочува со потенцијална антидампинг контрола.

Висок функционер на кинеската Great Wall Motor одговори дека кинеските производители на автомобили треба да ја прифатат „реалноста на конкуренцијата“.

„Во таков критичен момент, како можат кинеските производители на автомобили да бидат заедно?“, објави во петокот на кинеската социјална мрежа Weibo Ванг Јуанли, главен директор за технологија на Great Wall Motor. „Ако зборуваме само за тоа да бидеме заедно, но ја задржиме горчината во нашите срца, подобро би било прво да се бориме“.

Во јули, индустриската групација што ги претставува кинеските производители на автомобили го повлече ветувањето за избегнување на „абнормални цени“, што беше посредувано помеѓу 16 производители на автомобили, вклучувајќи го и BYD.

Кинеската асоцијација на производители на автомобили соопшти дека признава дека договорот го прекршил кинескиот антимонополски закон.

Во мај, Great Wall рече дека поднел извештај до кинеските регулатори против BYD, тврдејќи дека два најпродавани хибридни модели не ги исполнуваат стандардите за емисии.

BYD го отфрли барањето и рече дека може да преземе правни мерки.

BYD го зголеми своето водство на кинескиот пазар за нова енергија, кој вклучува plug-in хибриди и електрични возила, со удел од 37 отсто во првите седум месеци, што е повеќе од 29 отсто колку што изнесуваше една година порано.

Поврзани вести

Back to top button