Donkervoort го претстави својот најнов суперавтомобил F22
Најновиот модел од Donkervoort го носи името F22, а статусот на суперавтомобил го добива поради соодносот сила-тежина од 666 КС по тон
Холандскиот производител на автомобили Donkervoort го претстави F22, неговиот прв целосно нов производ по повеќе од една деценија кој ефикасно го заменува D8 GTO. Суперавтомобилот е чист дизајн со нова шасија, стил со отворени тркала, мотор на Audi кој произведува 500 КС и тежина од само 750 килограми.
F22 го доби името по ќерката на извршниот директор Денис Донкерворт (Филипа) родена претходно оваа година. И покрај тоа што е нов дизајн, тој е веднаш препознатлив како производ на Donkervoort благодарение на откриените тркала, долгата хауба, странично поставените издувни цевки и агресивните стилски знаци. Задните тркала се подобро интегрирани во каросеријата благодарение на пошироките браници, подобрување на положбата и аеродинамиката. Спортскиот автомобил долг 4.039 милиметри доаѓа и со „ламбо“ врати, целосно LED осветлување и отстранлив покрив од карбон Twin Targa што го претвора во роудстер.
Холандскиот производител на автомобили сугерира дека F22 носи подобрувања во „практичноста, удобноста и леснотијата на користење“ во споредба со неговиот претходник, иако без губење на фокусот на суперавтомобилот. Благодарение на поголемиот отпечаток, кабината со две седишта е попространа од порано, со прилагодени седишта на Recaro со опционални ремени со шест точки, одобрени за трки и патување. Контролната табла е прилично минимална со дигитална инструмент табла, опционален iPad mini кој служи како инфозабавен екран на допир, опционален систем за климатизација и повеќето контроли интегрирани во воланот. Багажникот има капацитет од 298 литри.
Повеќе моќ и нова хибридна шасија
Donkervoort ја продолжува традицијата користејќи 2,5-литарски петцилиндричен мотор со турбополнач од Audi кој произведува 500 КС и 640 Nm вртежен момент. Ова претставува зголемување од 58 КС и 70 Nm во споредба со актуелниот Donkervoort D8 GTO Series Individual. Во исто време, агрегатот е почист, намалувајќи ги емисиите на CO2 на 163 g/km.
Моќта се пренесува на задната оска преку лесниот петстепен мануелен менувач, со технологија за усогласување на вртежите на Bosch, со помош на диференцијал со ограничено лизгање Torsen. Електрониката е ограничена на систем за контрола на тракцијата со повеќе чекори и опционален Bosch ABS за тркачко ниво.
Според производителот, суперавтомобилот може да забрза од 0-100 км/ч за 2,5 секунди, а од 0-200 км/ч за 7,5 секунди пред да достигне максимална брзина од 290 километри на час. Сепак, уште поважно, Donkervoort тврди дека F22 испорачува до 2,15 g странично забрзување, што ја покажува својата природа фокусирана на управливоста.
Целосно новата хибридна шасија е изработена од цевчест челик и екс-јадрени карбонски влакна, со што се удвојува цврстината на торзијата и свиткувањето во споредба со претходникот, а истовремено се подобрува безбедноста. F22 тежи 750 кг, што го прави 70 кг потежок од моделот што го заменува. Сепак, зголемената излезна моќност му дава импресивен сооднос моќност-тежина од 666 КС по тон.
Системот на потпирање се состои од TracTive адаптивни амортизери и прилагодлив хидрауличен систем кој го подига или спушта автомобилот до 35 мм. За сопирање се грижат челични дискови со димензии 330 мм напред и 279 мм назад, со четириклипни шапи на AP Racing. Управувањето може да има серво асистенција или моќна помош според преференциите на сопственикот.
Ќе бидат направени само 75 примероци
Производството на Donkervoort F22 ќе биде ограничено на 75 примероци, а 50 од нив се веќе распродадени. Компанијата прифаќа нарачки за преостанатите единици и следниот суперавтомобил кој најверојатно ќе биде базиран на F22. Цената започнува од 245.000 евра без даноци за европските пазари, додека ќе биде достапна и во Северна Америка и на Блискиот Исток. Испораките се планирани да започнат во јануари 2023 година.