fbpx

DSG наполни 15 години

Во 2003 година, Volkswagen стана првиот производител во светот кој го направи автоматскиот менувач со двојна спојка (DSG) за сериски автомобили

Токму овој пренос отвори нова ера во историјата на автомобилите. Првиот светски масовен роботизиран менувач DSG (Direct-Shift Gearbox) со две спојки е развиен со заедничките напори на Volkswagen и BorgWarner, а првиот сериски автомобил на кој се става тој е популарниот VW Golf R32 со 3.2 литарски мотор V6 кој развива 341 КС и 320 Nm вртежен момент.

Кутијата со 6 брзини беше достапна за R32 како опција и со неа автомобилот забрзуваше побрзо отколку со механичките брзини, а развивањето на 100 km/h од место трае 6,4 секунди. Разликата доаѓа од роботот кој благодарение на својата конструкција префрла побрзо од човекот.

DSG

Кај овој тип трансмисија секоја наредна брзина автоматски се вклучува, но не во процесот на префрлување, па затоа се нарекува преселективна. Прво се отвора едниот конектор и речиси истовремено се затвора втор. Предноста на оваа технологија е тоа што благодарение на брзото менување практично не се прекинува протокот на силата на моторот, што исто така помага за забрзувањето.

Во моментов Volkswagen нуди менувачи со 6 и 7 степенски роботски DSG за вртежен момент до 250 Nm (DQ200-7), 400 Nm (DQ260-6 и DQ400-6), 420 Nm (DQ381-7) и 550 Nm (DQ500-7 ). Има и 6-брзински хибриден DSG менувач (DQ400E-6, до 400 Nm) со вграден во неа електромотор за моделите Golf GTE и Passat GTE.

Поврзани вести

Back to top button