Економично складирање на енергија за идните EV
Развиен е нов производствен процес кој ќе го направи идното производство на батерии поефикасно и еколошки
Сè повеќе се бараат подобри и поекономични производствени методи за складирање енергија, особено во Германија. Сите поголеми производители на автомобили започнаа амбициозни програми за електрични возила кои ќе обезбедат нагло зголемување на побарувачката за батерии. Досега, германските компании за оваа намена купуваа ќелии од Азија. Има две главни причини кои го движат овој тренд: азиските технолошки групи имаат децениско искуство во масовно производство на батерии и во овие процеси се троши многу енергија. Затоа, производството на локации со високи цени на електрична енергија, како што е Германија, е многу скапо.
Нема повеќе токсични растворувачи – пониски трошоци за електрична енергија
Ова е токму она што инженерите од Fraunhofer Институтот за технологија на материјали и зраци сакаат да ги променат. Тие развиле сув процес на трансфер на слој за оваа намена, што би требало значително да ги намали трошоците за процесот на обложување на електродата. Користејќи го овој процес, производителите можат да ги елиминираат токсичните и скапи растворувачи и да заштедат на трошоците за енергија за време на сушењето.
Досега, производителите на ќелии најчесто ги обложуваат електродите на батериите во сложен влажен хемиски процес. Прво, ги мешаат активните материјали кои подоцна треба да ја ослободат складираната енергија, со адитиви за да создадат паста. Во овој процес тие додаваат органски растворувачи, кои се скапи и обично токсични. Со цел да се заштитат операторите и животната средина, потребно е да се изготват мерки на претпазливост за безбедност и преработка на работното место. Откако пастата ќе се нанесе на тенки метални фолии, мора да се исуши пред понатамошната обработка.
Новиот сув процес на трансфер на слој (обложување), развиен од IWS во Дрезден, функционира без скапи, еколошки сомнителни чекори на процесот. Финска компанија во моментов успешно ја тестира новата IWS технологија во пракса. Финската компанија за батерии „BroadBit Batteries”, заедно со IWS, воведе нова пилот фабрика во својата фабрика во Еспо, која обложува електроди со сув материјал, создавајќи нов вид на натриум-јонска батерија. На овој начин, дури и видовите на материјали за електроди каде што влажните хемиски методи не успевале, сега може да се обработуваат. Тие вклучуваат, на пример, системи за складирање на енергија кои користат сулфур како активен материјал или таканаречени батерии со цврста состојба, кои користат јонски спроводливи цврсти материи, наместо запаливи течни електролити.