fbpx

ЕУ драстично ќе ги намали тарифите за кинеските модели на BMW и VW

Mini и Cupra Tavascan автоматски добија максимална тарифа бидејќи не беа дел од истрагата на ЕУ, но сега може да се прекласифицираат

ЕУ размислува за драстично намалување на високите царини што се применуваат на пар модели произведени од BMW и VW во Кина и увезени во Европа, но еден од тие производители на автомобили смета дека законодавците треба целосно да го укинат тарифниот систем од сосема друга причина.

Новиот електричен Mini на BMW и Cupra Tavascan во сопственост на VW се произведуваат во фабриките во Кина и се предмет на максимална царина од 37,6 отсто откако новите правила стапија на сила на почетокот на јули. Но, извор на Reuters тврди дека Европската комисија е подготвена практично да ја преполови тарифата на 20,8 отсто за двата автомобили.

Тарифите на Комисијата функционираат на лизгачка скала. Автомобилите на BYD побегнале со релативно лесни 17,4 проценти, бидејќи соработувала со истрагата и било оценето дека добила помала државна помош од некои други производители на автомобили. SAIC, пак доби максимална стапка од 37,6 отсто делумно поради тоа што не соработувала.

Cupra Tavascan BMW VW

Но, истрагата не се занимаваше со секој автомобил произведен во Кина и увезен во Европа, а оние што не беа покриени, како Mini и Tavascan, автоматски беа осудени на најстрога казна. Reuters тврди дека ЕУ е подготвена да ги прекласифицира BMW и VW како кооперативни партии и да ги намали нивните тарифи на 20,8 отсто.

Како дошло до таа бројка сè уште не е јасно, но ако и двете сега се процени дека се кооперативни, фактот што ниту една од нив не ужива ниски тарифи како BYD, сугерира дека секоја фирма добива финансиска помош од кинеската држава. Извештајот на Комисијата објавен претходно овој месец објасни дека државната помош доаѓа во различни форми, вклучувајќи евтини заеми, земјиште со попуст и субвенционирани батерии.

Иронично, BMW е една германска автомобилска марка која се спротивстави на тарифите, а не затоа што тие го поскапуваат увозот на сопствени автомобили од Кина во Европа. Поголема загриженост е дека Кина може да возврати, со што профитабилниот извоз од Европа во земјата ќе биде многу помалку профитабилен. Германските производители на автомобили остварија една третина од нивната вкупна продажба во Кина минатата година, пишува Reuters.

Земјите-членки на ЕУ исто така се поделени во односот кон основаноста на царините. Иако должностите стапија на сила од 4 јули, тие се само привремени за првите четири месеци, а блокот сè уште мора да гласа дали да ги направи потрајни. Во неодамнешното привремено гласање на 27-те земји-членки на ЕУ, 12 излегоа во поддршка на царините, четири гласаа против, а 11 беа воздржани, велат извори на Reuters.

Тоа сепак би било доволно за да се направи закон за политика доколку членовите гласаат на ист начин подоцна во текот на годината, но открива недостаток на единство на темата како да се справат со економската закана што ја носи кинеската автомобилска индустрија која брзо се шири.

Поврзани вести

Back to top button