ЕВ офанзивата ќе стави крај на SUV моделите
Според извршниот директор на Citroen, Винсент Кобе, деновите на SUV возилата се избројани во новата ера на електрифицирани и целосно електрични возила
Главниот извршен директор на Citroen вели дека порастот на електричните возила може да стави крај на доминацијата на SUV моделите.
Во својот неодамнешен разговор со Auto Express, Винсент Кобе рече дека клучната причина зошто SUV оделите ќе ја изгубат популарноста во ерата на ЕВ е поради аеродинамиката, истакнувајќи дека се многу помалку ефикасни од електричен седан. Тој, исто така, не верува дека не е одржливо да се спротивстави на ова со инсталирање електрични SUV возила со поголеми батерии поради дополнителната тежина.
„На електричното возило со батерии, ако вашата аеродинамика е погрешна, казната во однос на опсегот е огромна“, рече тој за публикацијата. „Можете да изгубите 50 километри помеѓу доброто и лошото аеро, а помеѓу SUV и седан многу лесно станува збор за 60, 70, па и 80 километри.
Кобе е особено загрижен за растечката тежина на електричните возила, укажувајќи на фактот дека Франција планира да ги оданочува возилата по тежина и сугерираше дека овој проблем со тежината, плус аеродинамиката, може ефективно да го уништи D SUV сегментот.
„Во 1970-тите, автомобил тежеше 700 килограми“, рече тој. „Денес еден просечен автомобил тежи 1300 килограми. Утре просечен автомобил ќе тежи два тона. Така, ние користиме три пати повеќе ресурси за да ја испорачаме истата услуга, само за да бидеме ‘зелени’“.
Фокус на побрзо полнење, отколку поголеми батерии
Cobée верува дека е многу поважно да се подобри полнењето отколку рутински да се зголемува големината на батериите. Навистина, тој сугерираше дека поставувањето голема батерија е како да се носи голем повеќедневен планинарски ранец до канцеларијата секој ден.
„Дали одите во канцеларија со таков ранец? Одговорот е не. Па, зошто би оделе во канцеларија со автомобил со еден тон батерија?
Оваа филозофија објаснува зошто Citroen генерално ги одржува батериите на своите електрични возила на околу 50 kWh или помалку.
„Ако се држиме до „SUV кутиите“ до 2030 година и откриеме дека нема клиент, ќе биде тешко слетување… не сакате да бидете последниот што ќе ја напушти оваа пракса“.