fbpx

Ford ќе се бори против „мирисот на новите автомобили“

„Мирисот на новиот автомобил“ е една од највозбудливите работи со кои се соочува сопственикот на новиот автомобил кога прв пат ќе влезе во него. За многумина, ова е речиси опоен мирис, а луѓето сакаат да уживаат што е можно подолго. Меѓутоа, очигледно, ова не важи за сите.

Во Кина, значителен дел од купувачите на нови автомобили не им се допаѓа аромата што ги е во патничкиот простор, а тоа е голем проблем. Според неодамнешните истражувања за ставовите на кинеските купувачи, мирисот на нов автомобил им штети дури и повеќе од високата потрошувачка на гориво на нивниот автомобил.

Оваа специфична арома е предизвикана од испарливи органски супстанции кои се ослободуваат од новата пластика и кожа. Бидејќи Кина е најголемиот пазар на нови автомобили во светот и претставувањето на него е важно за секоја една автомобилска компанија, тогаш следат брзи мерки за негово решавање.

Ford дури нуди рецепт за справувањето со овој мирис – пред испораката на автомобилот на клиентот, тој се остава на сонце со спуштени стакла и вклучен клима уред до целосното исчезнување на овој мирис. Решението на овој проблем е атрактивно откако во јули 2017 година Ford ангажираше 18 експерти, кои ги анализираа миризбите во кабината на новите автомобили. Според една студија на J.D. Power токму оваа „непријатност“ за кинескиот мирис е главниот факт што спречува многу клиенти да купуваат нов автомобил.

ford

Поврзани вести

Back to top button