fbpx

Gordon Murray со специјална Niki Lauda верзија на T.50

Gordon Murray Automotive го претстави својот T.50s Niki Lauda кој е екстремна, тркачка варијанта на T.50 хиперавтомобилот која доаѓа во ограничена серија

Уште поекстремната варијанта на хиперавтомобилот T.50, која е именувана по легендарниот трикратен F1 шампион и е претставена на неговиот роденден е дизајнирана да нуди бескомпромисно искуство. T.50s Niki Lauda е развиван паралелно со „патничката“ верзија на хиперавтомобилот и ќе биде произведена во само 25 примероци, откако 100-те примероци на T.50 ќе бидат произведени во јануари 2023.

Новиот Gordon Murray Automotive T.50s Niki Lauda тежи само 852 килограми, што е 134 килограми помалку од „обичниот“ T.50 и пристигнува со помоќна верзија на 3,9-литарскиот V12 мотор кој сега испорачува 725 КС (71 КС повеќе од претходно) и може да достигне до 12.100 вртежи во минута. Овој монструозен мотор се напојува преку RAM индуктивна кутија поставена на покривот и присртигнува со специјален издувен систем со потенки Inconel ѕидови, се карактеризира со целосно ревидирани глави на цилиндрите и брегасти вратила и пристигнува со ново-дизајниран X-Trac шестстепен менувач со лопатки на управувачот.

T.50s Niki Lauda

„Според мене, не може да биде подобро од ова и претставува возење во своја најчиста форма. T.50s Niki Lauda ќе понуди една врска меѓу возачот, автомобилот и патеката на начин кој не е доживеан досега“, изјави Гордон Мареј.

„Можам само да го замислам возењето на омилената патека, седејќи во средината со V12 мотор како ‘вреска’ зад мене – возачкото искуство ќе биде нешто специјално. Соодносот на моќност и тежина е подобар и од оној на LMP1 автомобил, а исто така ќе биде неверојатно брз, а со така мала тежина, ќе може да ја менува насоката како F1 болид“, додаде Мареј.

T.50s Niki Lauda

Најексклузивен тркачки автомобил на планетата

Сите панели на екстериерот се уникатни за тркачкиот T.50 Niki Lauda и се направи од ултра лесен карбон, додека за стаклените површини се користи полесна облога која се наоѓа кај „патничката“ верзија. Амортизерите и анти-рол барот се унапредени за ултимативни тркачки перформанси, додека самиот автомобил е спуштен на 87 милиметри напред, односно 116 милиметри позади.

T.50s Niki Lauda

Џиновскиот пропелер кој го имаше на моделот кој може да се користи и на патиштата, е задржан и тука, само што сега пристигнува и многу поголем заден дифузер и нов голем спојлер. Gordon Murray Automotive тврди дека новиот T.50s е способен да произведе до 1.500 килограми потисна сила.

Кабината на новиот T.50s Niki Lauda се одликува со централно поставена возачка позиција, а возачот се наоѓа на тркачка карбонска „кадица“. Новиот T.50s е двосед, а совозачкото седиште е поставено лево од возачот.

Секој од 25-те сопственици на новиот GMA T.50s Niki Lauda ќе добие и специјална и персонализирана услуга. Како додаток, секој примерок од од тркачкиот автомобил ќе пристигне со Trakspeed Package кој вклучува инженерска поддршка и цела опрема која е потребна за да се користи еден ваков автомобил на патеката, вклучително и цел сет на пит алати и опрема за надополнување на гориво.

Цената стартува од 3,1 милион фунти, а GMA T.50s Niki Lauda ќе биде еден од најексклузивните тркачки автомобили на планетата.

Поврзани вести

Back to top button