Honda го претстави новиот CBR1000RR-R Fireblade

Honda го претстави новиот Fireblade на меѓународниот саем на мотоцикли и додатоци EICMA 2019

Fireblade CBR1000RR-R е целосно обновен и е дизајнирана за употреба на тркачки патеки. Новиот Honda Fireblade е долг 2100 mm, широк 745 mm и 1140 mm висок, со меѓуоскино растојание од 1455 mm. Опремен е со нова алуминиумска дијамантска рамка, аеродинамични решенија инспирирани од тркачкиот RC213V MotoGP и ново развиен линиски четирицилиндричен мотор.

Поставеноста на краткиот ȏд на моторот многу се темели на Honda RC213V-S. Моторот од 1000 cm3 има полу-брегова запчеста верига, директно поставени клацкалки на вентилите и титаниумски клипници. Мотоциклот испорачува 160 kW (217 КС) при 14500 врт/мин. Максималниот вртежен момент е 113 Nm. Завршетокот на титаниумскиот издув е развиена заедно со Akrapovic.

Крилцето во всисната гранка, управувано преку сигнали нуди три режими на возење кои имаат влијание врз максималната моќност, моторното кочење, контролата на задното тркало и оптимизираната влечна сила. ABS системот е нагодлив за возење на тркачки патеки. Шест-осната инерциона мерна единица (IMU) од Bosch обезбедува точна проценка на динамиката на возење преку пресметка на движењето на навалување и превртување.

Напред е радијално поставен, поголем систем за кочење од Nissin со четири клипови, со кочни дискови од 330 mm. Шасијата ја користи 43 mm обратната телескопска виљушка од Showa -BPF на предната страна, додека целосно прилагодливиот Showa – BFRC-Light управува со задното придушување.

Honda

Honda CBR1000RR-R Fireblade ќе биде пуштен во 2020 година

Оптимизациите за каросеријата, везирот и калниците, како и понискиот резервоар за гориво овозможуваат подобра аеродинамика. Крилниците изведени од мотоциклот RC213V MotoGP ја зголемуваат силата на прилепување кон патот. Целосно индивидуализираниот 5-инчен TFT дисплеј може да се ракува преку четиристран прекинувач. Новите Honda CBR1000RR-R Fireblade и CBR1000RR-R SP Fireblade ќе бидат објавени во 2020 година.

Клучни зборови

Поврзани вести

Back to top button
Close