Honda ја забрзува електрификацијата со создавање на нова дивизија
Honda објави дека „дополнително ќе го забрза“ притисокот за електрификација со создавање на нова дивизија во април. Исто така, најави организациски промени за тоа како го води својот бизнис на глобално ниво.
Јапонскиот производител на автомобили денеска објави дека ќе создаде нов оддел за развој на бизниси за електрификација за да го консолидира развојот на електрични возила во секторите за автомобили, мотоцикли и мотоспортови. Со тоа, вели дека ќе го забрза развојот на електрични возила.
Honda соопшти дека поделбата ќе се заснова на Операции за развој на бизнисот, кои првпат беа објавени во април 2022 година. Во тоа време, производителот на автомобили објави дека планира да изгради 30 ЕВ ширум светот до 2030 година.
Хонда ќе инвестира 5 трилиони јени (околу 35 милијарди евра) во својата нова поделба. Резултатот од таа инвестиција вклучува две возила развиени заедно со GM за американскиот пазар кои доаѓаат во 2024 година, како и 10 нови ЕВ за Кина до 2027 година.
Производителот на автомобили, исто така, планира да развие наменска платформа за електрични возила наречена Honda e:Architecture која ќе започне да се појавува во 2026 година. Производителот на автомобили рече дека цели на годишно производство на ЕВ од 2 милиони возила годишно до 2030 година.
Консолидација на глобалните операции
Дополнително, Honda најави дека ќе ги консолидира своите глобални регионални операции. Производителот на автомобили сега ќе има само три региони: првиот ги вклучува Северна Америка, вториот Кина и придружните региони, а третиот ги комбинира Јапонија, Азија и Океанија, Јужна Америка и Европа, како и Африка и регионот на Блискиот Исток. Нејзините стратегии за електрификација ќе се извршуваат врз основа на овие области, при што секој регион ќе добие свои возила.
Конечно, производителот на автомобили рече дека ќе создаде оддели за корпоративна стратегија за работење и корпоративна администрација. Првиот ќе има задача да ги формулира, извршува и комуницира своите корпоративни стратегии, додека вториот ќе треба да се стреми кон оптимизација на корпоративните ресурси.
Honda соопшти дека ги презема овие чекори за „да се трансформира преку електрификација и создавање нова вредност“ во „компанија која општеството сака да постои“ во ерата на електрична енергија.