fbpx

Hyundai се пофали со тркачкиот Ioniq 5 N eN1 Cup

Тркачкиот автомобил се напојува со двоен мотор со вкупна системска моќност до 641 КС

Четири месеци откако Hyundai го најави тркачкиот Ioniq 5 N eN1 Cup, новиот модел сега е целосно претставен. Корејскиот производител вели дека го сигнализира почетокот на новата ера во одржливите трки и иако ги дели повеќето од неговите важни компоненти на погонската единица со патничкиот модел, тој добива серија важни надградби.

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup

Hyundai го изгради автомобилот за професионални возачи кои се натпреваруваат во N1 тркачката класа каде веќе се натпреварува постоечката Elantra. Ќе се натпреварува со новата класа eN1 воведена оваа година, која работи со отворени регулативи каде тимовите не се ограничени на еден производител на пневматици.

Како и патничкиот автомобил, Ioniq 5 N eN1 Cup е поставен на платформата E-GMP на Hyundai и има пакет батерии од 84 kWh со електрична архитектура од 800 волти. Оваа поставка ја напојува моќноста на предниот мотор со 222 КС и заден мотор со 378 КС, што резултира со комбинирана моќност од 641 КС. Тркачкиот автомобил исто така може да се полни од 10-80% за само 18 минути.

Надградби

Иако погонската група е иста, Hyundai го опреми Ioiq 5 N eN1 Cup Car со двонасочни приспособливи амортизери направени по нарачка кои можат да ja сменат висината на возењето. Автомобилот исто така има и сет од 18-инчни ковани тркала, обвиткани во масни гуми од 18 инчи за максимално држење.

Аеродинамиката исто така е значително изменета. Промените вклучуваат нови лакови над тркалата, поизразена преден долен спојлер и задно крило. Аспираторот е исто така направен од FRP и сега има поликарбонатни прозорци. Интересно е што системите N Grin Boost, N e-Shift и N Active Sound на патниот автомобил се задржани и тимовите ќе можат да развиваат свои звуци за електричното возило.

Направените безбедносни надградби вклучуваат заварен roll-bar со повеќе точки, седишта со шипки со тркачки појаси со шест точки, систем за исклучување со висок напон, предупредувачки индикатор за повисок напон и пожар за асфиксија. Преместен е и приклучокот за полнење.

Автомобилот Ioniq 5 N eN1 Cup ќе го има своето деби на фестивалот Hyundai N во Јужна Кореја.

Поврзани вести

Back to top button