fbpx

Kia го покажа изгледот на освежениот EV6

Покрај предниот дел, ентериерот на EV6 исто така е освежен со нови екрани и ревидиран волан, а тука е и најновата батерија на групацијата

Kia го претстави освежениот EV6 во Јужна Кореја кој изгледа уште попривлечно од моделот што го заменува. Покрај различните внатрешни модификации, електричниот кросовер воведува и нова батерија.

Предниот дел на новиот EV6 ги доби најзначајните промени. Kia ги отфрли конвенционалните фарови на појдовниот модел во корист на аголни LED дневни светла и фарови кои се повеќе слични на концептите EV3 и EV4 и сериските модели EV6 и EV9.

Kia EV9

Дизајнерите на Kia го променија и остатокот од предниот дел на кросоверот, вклучувајќи го браникот и долната решетка. Остатокот од надворешноста на EV6 остана главно непроменет, освен новодизајнираните црни и сребрени тркала достапни во големини од 19 инчи и 20 инчи. Назад, препознатливата единечна LED светлосна лента се протега низ целата ширина на возилото, одржувајќи го својот препознатлив изглед.

Ентериер

Направени се неколку промени во внатрешноста на освежениот EV6. Најзначајно е поставувањето на ревидиран заоблен панорамски екран во кој се сместени дигиталната инструмент табла и инфозабавниот екран. Kia го редизајнираше и воланот со два краци и додаде читач за отпечатоци за да им овозможи на регистрираните возачи да го стартуваат возилото без клуч. Купувачите исто така ќе бидат задоволни кога знаат дека се додадени безжични Apple CarPlay и Android Auto.

Новиот Kia EV6 продолжува да поддржува надградби преку воздух, но иако тие претходно беа ограничени на ажурирања за навигација, автомобилот сега поддржува надградби преку воздух и за главните електронски системи за контрола. Има и дигитален ретровизор и подобрен head-up дисплеј. Kia, исто така, го инсталираше истиот систем за навигација со проширена реалност што се наоѓа на актуелните модели на Genesis, кој ја користи предната камера со графички преклопувања.

Најновата батерија на Hyundai Motor Group од 84 kWh се наоѓа под „кожата“ на Kia, заменувајќи го пакетот од 77,4 kWh на стариот модел. Kia вели дека моделите со погон на задните тркала со 19-инчни тркала ќе имаат опсег од 494 километри во Кореја, што е повеќе од 475 км на актуелниот EV6. Деталите за опсегот за другите пазари не се објавени. Зголемената батерија поддржува 350 kW DC полнење и може да наполни 10-80% за 18 минути.

Стандардните модели со погон на задните тркала произведуваат 225 КС и 350 Nm вртежен момент, додека верзиите со двоен мотор имаат 320 КС и 605 Nm.

Kia вели дека ги изменила амортизерите на EV6 кои селектираат по фреквенција за да ја подобрат удобноста при возењето, ги направиле моторите потивки и го зајакнале телото за да ја подобри безбедноста.

Фејслифтираниот EV6 ќе биде дебитира во Кореја следниот месец. Повеќе детали, вклучително и информации за северноамериканската верзија, се очекува да бидат објавени во наредните недели.

Поврзани вести

Back to top button