fbpx

Кинески BYD планира европска експанзија со три ЕВ модели

Примерите кои кинескиот производител BYD ќе ги следи во Европа се на традиционалните марки како VW, Hyundai и Kia

Кинескиот производител на автомобили BYD, еден од најголемите светски продавачи на електрични автомобили во светот, ќе се прошири во Европа почнувајќи од оваа година со три целосно електрични модели – компактниот кросовер Atto 3, големиот теренец Tang и големата лимузина Han, соопштија директорите на компанијата.

BYD започна со продажба на Tang на пилот основа во Норвешка во август 2021 година. Во првата фаза од проширувањето, продажбата ќе започне следниот месец во Белгија, Данска, Холандија, Шведска, како и во Израел. Втората фаза, која ќе започне пред крајот на годината, ќе ги вклучи најголемите европски пазари: Германија, Франција и Велика Британија.

BYD

Компанијата ја објави стратегијата оваа недела на настан во Хаг, Холандија, каде што им понуди тест возење на новинарите и пристап до директорите.

Не беа соопштени цените за Atto 3 или Han или целите за продажба; BYD рече дека повеќе детали ќе бидат објавени во октомври на саемот за автомобили во Париз, каде што ќе бидат прикажани сите три модели.

Брајан Јанг, помошник извршен директор на BYD Europe, рече дека нема одреден датум за трета фаза на продажба, во која ќе бидат вклучени земји како Италија и Шпанија, каде што BYD започна со изградба на дилерски мрежи. Меѓународната експанзија на BYD ги вклучува Австралија и Јапонија, каде што исто така започнува со продажба во 2022 година, пренесува Automotive News Europe.

Пристапни премиум модели

Директорите на BYD го опишаа позиционирањето на брендот како „пристапен премиум“. Tang со погон на 4 тркала, 380 kW со 7 седишта, е со цена во Норвешка во еквивалент од 64.000 евра додека за споредба, целосно електричниот SUV BMW iX од 240 kW стартува во Норвешка по цена од 86.500 евра.

Atto 3, кој се очекува да биде најпродаваниот BYD во Европа, е на нова платформа (е-платформа 3.0) која има стандардна топлинска пумпа и електричен погон кој ги интегрира моторот, инверторот, електрониката за напојување и вградениот полнач. Цената на кинеската верзија на Atto 3, наречена Yuan Plus, започнува од еквивалент од 22.500 евра без субвенции.

Јанг истакна дека главните примери кои BYD во Европа ќе ги следи се главните марки како Volkswagen, Hyundai и Kia, кои лансираа нови ЕВ модели на посветена архитектура во изминатата година.

Тој рече дека главната продажна точка на BYD може да биде нејзината технологија за батерии. Компанијата, која е основана во 1995 година како производител на батерии и се сврте кон производство на автомобили уште во 2003 година, е трет по големина производител на батерии за електрични возила по CATL и LG.

BYD имаше приходи од 31,4 милијарди евра во 2021 година; котира на берзата во Хонг Конг и има пазарна вредност од приближно 120 милијарди евра, трета најголема по Tesla и Toyota. Ворен Бафет е голем инвеститор, со удел во вредност од околу 8 милијарди долари.

BYD

Аналитичарот Матијас Шмит рече овој месец дека кинеските брендови би можеле да најдат отвор во главните сегменти, врз основа на, како што рече, „разочарувачките“ премиум продажби на ЕВ во Норвешка, која има најголема пенетрација на целосно електрична енергија на кој било пазар во Европа и често се гледа како полигон за тестирање за електрани брендови.

Традиционален модел на малопродажба

За разлика од некои производители на автомобили, како што се VW, Mercedes и Stellantis, кои се движат кон модел на „агенција“ за директна продажба за да продаваат електрични возила, BYD ќе користи верзија на традиционалниот модел на мало, кој го нарекува „diler+“. BYD ќе дејствува како увозник за секоја земја и ќе работи со една или повеќе големи дилерски групи за да воспостави продажна мрежа.

Тие дилерски партнери се веќе избрани за земјите во првите фази на стратегијата за проширување: Louwman во Холандија, Hedin Mobility Group во Шведска и Германија, Nic. Групацијата Кристијансен во Данска, РСА во Норвешка и Шломо Моторс во Израел.

Европскиот директор за продажба Пере Бругал рече дека на пример, процесот е прилично напреднат во Холандија, каде што BYD избра една група (Louwman) за продажба и по продажбата/услугата. Brugal рече дека посветените локации само за BYD ќе се отворат наскоро во одредени градови, но дека по продажбата може да се сподели со други брендови.

Поврзани вести

Back to top button