fbpx

Lamborghini Huracan STJ е последното издание на V10 иконата

Lamborghini го испраќа Huracan во заслужена пензија, а за таа цел подготви специјална верзија наречена STJ

Само неколку месеци не делат од претставувањето на целосно новиот хибриден суперавтомобил на Lamborghini, а тоа значи дека е време тимот од Сант’Агата да му оддаде почит на V10 Huracan кој се наближува кон својот крај со верзијата STJ.

Наречен STJ (Super Trofeo Jota) и ограничен на 10 единици, „последниот танц“ на Huracan е еволуција на STO фокусиран на патеката, со погон на задните тркала (Super Trofeo Omologato) и го означува за прв пат историското име Jota на Lambo – прво користен на Miura уште во раните 1970-ти – беше применет на еден од неговите помлади суперавтомобили.

Lamborghini Huracan STJ

STJ ги задржува повеќето од лесните карактеристики на STO и неговата препознатлива грбна перка во мотоспорт стил, но инженерите на Lamborghini Squadra Corse го подобрија аеродинамичниот пакет со пар карбонски елементи на предниот браник и зголемување за 3 степени на аголот на задното крило.

Тие промени изгледаат и звучат скромно, но Lamborghini вели дека потисната сила е подобрена за 10 проценти, а дополнителната крутост е дополнително засилена со модовите што се кријат под четирите браници. Има нови четиринасочни прилагодливи тркачки амортизери добиени наместо активните амортизери на STO кои му дозволуваат на возачот рачно да го прилагоди ударот и да се враќа на високи и ниски фреквенции и, вели Lamborghini, дозволува користење на помека пружина додека се уште ја зголемува управувачката прецизност.

Дизајнерски елементи

Се чини дека 20-инчните алуминиумски тркала не се променети, а атмосферскиот V10 ги произведува истите 640 КС како и STO – што сам по себе не произведува повеќе моќ од обичен Huracan LP640-4 . Но, Lamborghini споменува нов сет на чизми Bridgestone Potenza кои, заедно со надградбите на аеродинамиката и амортизерите, помагаат да се намали за секунда од времето на STO околу патеката NARDO на југот на Италија.

Дизајнерскиот тим излезе со две конфигурации од кои купувачите ќе можат да изберат, од кои првата комбинира каросерија Grigio Telesto (сива) во комбинација со Nero Noctis (црн) покрив и Rosso Mars (црвено) и Bianco Isi (бело) детали.

Другата опција е онаа прикажана на фотографиите. Каросеријата е финиширана во Blu Eliadi (сина) со Nero Noctis (црн) покрив и детали за Rosso Mars (црвено) и Bianco Isi (бело). Секој Huracan STJ добива нумерирана плоча, а купувачите исто така добиваат опција за прилагодена табличка завршена според нивните спецификации за совозачката страна.

Поврзани вести

Back to top button