fbpx

Mazda и Lidl: Споделувањето автомобили не вреди!

По договорениот период од дванаесет месеци во кои компаниите Mazda и Lidl соработуваа, вкупно 850 автомобили нема да бидат заменети

Со големи амбиции, Mazda влезе во зоната за споделување автомобили во Германија во 2018 година. Сепак, поради недостаток на перспектива, јапонскиот производител на автомобили престанува да работи на ова поле помалку од една година и се повлекува од споделување на автомобили. Работата престанува поради економски причини, велат од компанијата.

Вкупно 850 возила на Mazda досега се резервирани преку апликацијата за споделување автомобили во апликацијата на компанијата и нешто повеќе од 4500 пати преку страната на Flinkster, која е исто така најголемиот германски снабдувач за споделување на автомобили. За да обезбеди возила на атрактивни локации за клиенти, маркетите на Lidl обезбедија посебен простор за паркирање на клиентите исклучиво за споделените автомобили. По договорениот период од дванаесет месеци во кои компаниите соработуваа, вкупно 850 автомобили нема да бидат заменети.


„Како дел од нашето партнерство со Deutsche Bahn, Lidl и Choice, добивме увид од проектот, но на долг рок, за жал, работењето на флотата за споделување се покажа како економски не одржливо за нас“, вели Стефан Кампа, постар менаџер за тргување на мало и мобилност на Mazda Германија.

 

Поврзани вести

Back to top button