Mazda го претстави новиот електричен SUV EZ-60
Mazda го претстави својот најнов ЕВ, а станува збор за SUV моделот EZ-60, кој во Европа најверојатно ќе стигне под името CX-6e

Mazda конечно ја откри својата следна голема надеж на полето на електрични возила – новиот SUV со ознака EZ-60. Овој целосно електричен модел претставува директен конкурент на Tesla Model Y и други глобални ривали, а ќе биде достапен под името CX-6e на пазарите надвор од Кина, вклучително и Европа.
Дизајн инспириран од концептот Arata
EZ-60 го следи дизајнерскиот правец поставен со концептот Arata, но го задржува препознатливиот Mazda карактер. Визуелно е далеку поагресивен од сегашните SUV модели на брендот. Предниот дел се истакнува со тенки LED дневни светла и осветлена Mazda значка, додека светлосната лента под лажната маска му дава дополнителен футуристички изглед.
Со должина од 4.850 мм, ширина од 1.935 мм и висина од 1.620 мм, EZ-60 е малку поголем од Tesla Model Y, а со меѓуоскино растојание од 2.902 мм ветува пространа кабина. Тежината се движи од 1.992 до 2.048 килограми – значително повеќе од CX-5 или CX-50.
Техничка платформа и верзии со продолжен опсег
Новиот модел е базиран на кинеската модуларна платформа EPA1, која исто така ја користи Changan Deepal S07. EZ-60 ќе биде достапен во две верзии – целосно електрична и верзија со продолжен опсег (range-extender).
Потврдена е варијантата со 1.5-литарски бензински мотор кој служи исклучиво како генератор за напојување на батерија од 31.7 kWh. Електричниот мотор со 255 КС го придвижува задниот погон. Иако не е потврден официјалниот опсег за EZ-60, поврзаниот седан EZ-6 R-EV нуди до 160 километри електричен опсег и вкупно до 1.300 километри со помош на моторот.
Внатрешност: доминација на екрани и технологија
Еден од највпечатливите елементи во кабината е огромниот 26,5-инчен 5K дисплеј кој се протега низ целата ширина на контролната табла. Системот е надополнет со 100-инчен AR HUD проекционен дисплеј, додека физичките копчиња се целосно елиминирани – по примерот на Tesla.
Вкупно шест екрани се распоредени во внатрешноста, вклучително и странични дигитални ретровизори и посебен екран за задните патници. Кабината нуди седишта со греење и вентилација за сите патници и премиум аудио систем со 23 звучници.
Простор и практичност
Mazda не заборави на практичноста: EZ-60 има 20 паметно распоредени прегради за складирање, заден багажник со капацитет од 350 литри (кој се проширува до 2.036 литри со соборени седишта), како и дополнителен „frunk“ од 126 литри напред.
Со EZ-60, Mazda прави сериозен обид да се вклучи во трката на електрични SUV модели, насочен кон технолошки напредниот кинески пазар, но со планови за глобална експанзија. Моделот нуди впечатлив дизајн, модерна платформа, напредна дигитализација и функционалност – елементи кои му даваат реални шанси да се наметне во сегментот што моментално го доминира Tesla.