fbpx

Mazda ќе го лансира EZ-6 електричниот седан и во Европа

Новиот седан со елегантен дизајн на Mazda, наречен EZ-6, првично беше ексклузивно наменет за Кина, но сепак ќе стане глобален модел

Поминаа четири месеци откако Mazda го претстави елегантниот EZ-6 на Салонот во Пекинг, првично најавувајќи дека ќе се продава исклучиво на кинескиот пазар. Сепак, марката го промени планот и сега ќе го нуди електрифицираниот седан како глобален модел.

Mazda рече дека EZ-6 ќе се најде во продажба оваа есен, првично на кинескиот и европскиот пазар. Јапонската марка не прецизираше кои европски земји ќе го добијат EZ-6, ниту ја потврди неговата достапност надвор од Кина и Европа.

Mazda EZ-6

Додека EZ-6 може да изгледа како чиста креација на Mazda и делува како духовен наследник на прекинатата Mazda6, неговите основи откриваат поинаков наратив. Ја дели платформата EPA1 со Deepal SL03, кинески електричен седан произведен од партнерот за заедничко вложување на Mazda, Changan, кој нуди и BEV и опции за продолжување на опсегот.

Mazda ќе го продава EZ-6 со двата погонски агрегати во Кина, останува нејасно дали продолжувачот на опсегот ќе се нуди и на други пазари, како што е Европа. Моделот со батерија се очекува да испорача опсег од приближно 600 километри, додека верзијата со продолжен досег треба да надмине 1.000 километри со еден резервоар гориво.

Официјалните детали за изведбата не се објавени. Сепак, може да се претпостави дека EZ-6 ќе има многу слични спецификации со Deepal SL03 кој се продава на кинескиот пазар.

Ова значи дека ЕВ моделите би можеле да бидат понудени со батерии од 58,9 kWh и 66,8 kWh, кои, во стандардна форма, возат еден електричен мотор кој произведува 215 КС и 320 Nm вртежен момент. Помоќна верзија, комплетирана со 255 КС и 320 Nm, е достапна и кај SL03.

Mazda EZ-6

Дизајн

Кога станува збор за кинеската верзија на моделот, EZ-6 е долг 4,921 милиметри, широк е 1,890 мм и висок е 1,485 мм, а во ЕВ верзијата ќе има совршена дистрибуција на тежината 50:50. EZ-6 стандардно доаѓа со предна потпора и суспензија со повеќе врски на задната страна.

Автомобилот ја прифаќа дизајнерската филозофија на Mazda „Soul of Motion“ со динамична предница, тенки LED фарови и храбра решетка. Не е изненадувачки, целокупната форма на седанот е многу слична на производот на Deepal и тоа се протега на задниот дел каде што има слично кратка задна врата и светла што привлекуваат внимание. Внатрешноста исто така дели многу компоненти со својот „роднина“ SL03.

Главните карактеристики во кабината вклучуваат 14,6-инчен инфозабавен дисплеј и 10,2-инчен дигитален табла со инструменти. Има и волан со рамно дно, централна конзола изработена по нарачка, тенки отвори за воздух и систем за амбиентално осветлување.

Поврзани вести

Back to top button