fbpx

Mercedes го претстави новиот AMG E53 Hybrid

Plug-in хибридниот погон му овозможува на новиот AMG E53 Hybrid да забрза од место до „стотка“ за 3,8 секунди, односно 3,9 во караван изведба

Mercedes ја претстави првата перформансна верзија на новата E-Класа (W214), развиена од AMG. E53 Hybrid 4Matic+ е достапен како лимузина и како караван со поагресивен изглед, поостра поставеност на шасијата и моќност до 612 КС, опционално достапни од plug-in хибридниот погон.

Иако сè уште е позициониран под претстојниот перформансен предводник E63, E53 претставува голем чекор напред во споредба со неговиот претходник во однос на моќноста и перформансите.

AMG карактеристики

Plug-in хибридниот систем се состои од 3,0-литарски шестцилиндричен мотор со 449 КС и еден електричен мотор со 163 КС кој е интегриран во AMG Speedshift TCT 9G преносот. Комбинираната моќност е 585 КС и 750 Nm вртежен момент, кој се пренесува на сите четири тркала преку целосно променливиот систем 4Matic+. Сепак, опционалниот AMG Dynamic Plus пакет отклучува поимпресивни 612 КС кога е овозможен режимот Race Start на контролата за лансирање.

Како резултат на тоа, седанот забрзува од 0-100 км/ч за само 3,8 секунди (3,9 за караванот) што е 0,7 секунди побрзо од стариот благ хибриден E53 (W213) и 0,6 секунди побавно од E63 S со погон V8. Со опционалниот AMG Driver’s Package, максималната брзина е електронски ограничена на 280 километри на час за седанот и 275 км/ч за караванот.

Mercedes-AMG E53 Hybrid

Plug-in хибридната поставка на E53 значи дека може да се вози исклучиво на електрична енергија, иако тоа ја ограничува максималната брзина на 140 км/ч. Пакетот батерии има употреблив капацитет од 21,22 kWh, нудејќи опсег на нулта емисија помеѓу 90-101 километри според WLTP.

Очекувано, E53 Hybrid 4Matic+ доаѓа опремен со сите карактеристики поврзани со AMG, вклучително и зацврстена шасија, спортско поставување на системот за потпирање со приспособлива и прилагодлива амортизација, систем за сопирање со високи перформанси со поголеми сопирачки и стандардно управување на задната оска. Понатаму, пакетот AMG Dynamic Plus додава електронски контролиран диференцијал за блокирање на задната оска, уште поголеми композитни сопирачки напред, динамични држачи за моторот и функцијата Race Start.

Дизајн

Визуелно, E53 Hybrid 4Matic+ се разликува од помалите верзии на E-Класа благодарение на осветлената решетка специфична за AMG и поголемите доводи за воздух на предниот браник. Профилот се одликува со пошироки предни браници кои додаваат 11 милиметри на секоја страна, странични отвори и нов сет на алуминиумски тркала од 19 инчи кои може опционално да се надградат на 20 инчи или ковани тркала од 21 инчи. Конечно, задниот дел има четири издувни цевки и спојлер, што го издвојува од помалку моќните AMG Line облоги. Се разбира, компанијата нуди опционални AMG Exterior Night Package (I и II) и AMG Carbon Exterior Package доколку сакате да потрошите повеќе пари на црн хром или шминка од карбон.

Mercedes-AMG E53 Hybrid

Во внатрешноста, електрично прилагодливите спортски седишта AMG (опционално достапни седишта за перформанси AMG) се обложени со вештачка кожа Artico и микрофибер со црвени контрастни шевови. Управувачот AMG е покриен со Nappa кожа, додека осветлената сива облога од дрво со отворени пори на контролната табла и инсертите на вратите е карактеристика специфична за хибридот. Инфозабавата има дисплеи специфични за AMG, а MBUX Supercreen е дел од опционалната опрема.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ е достапен за нарачка во Европа, заедно со комплетот „Edition 1“ со целосна спецификација.

Поврзани вести

Back to top button