fbpx

Mercedes се пофали со новиот AMG GT 43 Coupe

Новиот AMG GT 43 Coupe, кој претставува влезна понуда во GT семејството, добива четирицилиндричен мотор под хаубата

Mercedes-AMG лансираше нова почетна верзија на спортскиот автомобил GT кој доаѓа со четирицилиндричен мотор кој произведува 421 КС со помош на електричен турбо полнач. Mercedes-AMG GT 43 го губи системот за погон на сите тркала и е исклучиво достапен со погон на задните тркала. Исто така, има редизајниран бодикит што го разликува од помоќните верзии во поставата.

Првиот четирицилиндричен AMG GT во историјата е опишан како автомобил за пуристи. И покрај тоа што нема V8 под хаубата, Mercedes го опишува како „агилен уметник во свиоци со исклучително динамично управување и многу забавно возење“, благодарение на полесниот мотор и погонот на задните тркала.

Mercedes-AMG GT 43 Coupe

Под долгата хауба се наоѓа помал 2,0-литарски четирицилиндричен погон поврзан со електричен турбополнач на AMG инспириран од F1 и 48V благ хибриден систем со генератор. Моторот е ексклузивно поврзан со деветстепен менувач со повеќе спојки, испраќајќи ја силата на задните тркала.

Моторот произведува 421 КС и 500 Nm вртежен момент, додека електричниот мотор додава до 14 КС дополнително засилување. Ова значи дека AMG GT 43 има 41 КС повеќе од механички поврзаниот родстер SL 43, но е за 54 КС послаб од GT 53 со V8 погон. Според Mercedes, почетниот AMG GT забрзува од 0-100 км/ч за 4,6 секунди и има максимална брзина од 280 км/ч.

Почист изглед

Mercedes не сака луѓето да го мешаат GT 43 со GT 53 и 63 со V8 погон, поради што му даде посебен изглед. Редизајнираниот преден браник го губи проширувањето на решетката и има поголеми, меѓусебно поврзани доводи. Предните и задните браници се потесни, комбинирани со помали странични жабри. Задниот браник има почист дизајн без вертикални излези и четири кружни издувни цевки (наместо трапезоидни).

За оние кои сакаат да го зачинат надворешниот дизајн, AMG нуди различни опции за тркалата со димензии до 21 инчи, фиксно задно крило и разни пакети кои додаваат хром или црна боја со висок сјај.

Во внатрешноста, AMG GT 43 се одликува со вообичаениот 12,3-инчен дигитален инструмент кластер и 11,9-инчен екран на допир за инфозабавата MBUX. Стандардните спортски седишта AMG се обложени со Nappa кожа, но сопствениците можат да ги добијат и опционалните AMG Performance седишта.

Во однос на поставувањето на шасијата, GT 43 има потесни траги во споредба со моделите GT 53 и 63. Стандардно доаѓа со композитни сопирачки и челична пружинска суспензија со предни и задни оски со пет врски, алуминиумски амортизери и лесни спирални пружини.

Пософистицираната AMG шасија за контрола на возење е опционална, како и со управувањето на задните тркала. Понатаму, пакетот AMG Dynamic Plus додава динамични држачи за моторот, електронски контролиран заден диференцијал за блокирање, дополнителен „Race“ режим на возење, активна аеродинамика за подвозјето и жолти шапи на сопирачките.

Mercedes-AMG има намера да започне со продажба на основната верзија со стандарден распоред на две седишта и опционален распоред 2+2. Цената ќе биде објавена поблиску до датумот на лансирање.

Поврзани вести

Back to top button