Meyers Manx багито од 60-тите се враќа во ЕВ форма
Култното баги возило од 1960-тите базирано на популарната „Буба“, Meyers Manx, се враќа во електричната ера
Meyers Manx, култниот автомобил со комплет со фиберглас дини, базиран на VW Beetle од 1964 година, добива целосно нова генерација опремена со целосно електричен погон. Преродениот Meyers Manx 2.0 ќе го има своето деби на Монтерејската недела на автомобили во Калифорнија, задржувајќи го уникатниот стил и карактер на својот претходник, без моторот со согорување со воздушно ладење.
Брус Мејерс, дизајнерот на оригиналниот кабриолет, ја продаде компанијата во 2020 година пред да почине во 2021 година, на 94-годишна возраст. Фирмата сега припаѓа на Trousdale Ventures, а Филип Сарофим, основач и извршен директор, е ентузијаст во автомобилската индустрија. Новата генерација е „потпишана“ од Фримен Томас, актуелен извршен директор на Meyers Manx, познат по неговата дизајнерска работа на иконите меѓу модерните возила како Audi TT и новата „Буба“.
За разлика од VW ID. Buggy концептот, кој беше премиерно прикажан во 2019 година како модерна реинтерпретација на оригиналот, Meyers Manx 2.0 останува поблиску до стариот рецепт, изгледајќи како соодветен потсетник. Ја задржува едноделната каросерија со изразени браници, тркалезни фарови кои излегуваат од хаубата, откриени тркала, отстранлив тврд покрив и заштитни метални шипки на двата краја. Внатре се наоѓа еден инструмент на контролната табла со ретро вкус, волан со три краци и две седишта без потпирачи за глава.
Сарофим изјави за TechCrunch дека иако сакале да го задржат стилот и точниот отпечаток на оригиналот, секој дел од Meyers Manx 2.0 е реконструиран, со исклучок на куќиштето на фаровите.
Импресивни спецификации
Моделот повеќе не е механички поврзан со старата Буба. Наместо тоа, тој се заснова на алуминиумска монокок архитектура која доаѓа од сè уште неименуван добавувач. Комплетот електромотори поставени на задниот дел испраќа до 205 КС моќност и 325 Nm вртежен момент до задните тркала. Постојат две различни литиум-јонски батерии со капацитет од 20 kWh за опсег од 241 километри или 40 kWh за опсег од 483 км.
Проценетите бројки за електричниот опсег звучат доста импресивно за големината на батеријата, но тоа е затоа што Meyers Manx 2.0 е прилично лесен. Поконкретно, верзијата од 20 kWh тежи само 680 кг, додека верзијата од 40 kWh тежи 748 килограми. Вториот, кој е и најмоќен, може да забрза од 0-60 милји на час (0-96 км/ч) за 4,5 секунди.
Meyers Manx ќе ги произведе првите 50 единици од кабриолетот во 2023 година, при што почетната група на сопственици ќе биде вклучена во развојот, истакнувајќи ги сите дефекти и добивајќи поправки преку бежични ажурирања. Редовното сериско производство треба да започне во 2024 година во САД. Цената ќе биде објавена подоцна, веројатно на настанот The Quail Motorsports Gathering каде компанијата ќе го прикаже реалниот прототип на Meyer Manx 2.0 и ќе започне да прима нарачки.